Vandaag was er een beurs van paraview ( met sieradenbeurs). Ik deed zo'n handlezing en ze vertelde veel over m'n karakter en levensloop wat allemaal wel klopte. Ik was uit mezelf niet over m'n gezin begonnen, maar ze wist het aantal kinderen en het geslacht van hen. Hoe kan ze dat nou weten? Ik had alleen mijn naam en leeftijd gezegd en toen begon ze daar zelf over. Ook dat er nog een kinderwens is. Geloven je er in en hebben jullie weleens zoiets laten doen?
Ik heb het weleens laten doen en ook weleens een consult zonder handlezen. Ik geloof er zelf niet in, deed ik eerder nog wel enigszins dan dacht ik huh hoe weten ze dat?
Ik geloof wel in het paranormale en weet ook wel ( voor mijzelf ) dat er meer is tussen hemel en aarde maar vind wel dat er vaak veel kwakzalvers zitten op dit soort beurzen. Door de juiste vraagstellingen geef je in veel gevallen gewoon zelf al antwoord en weten ze dus wat ze moeten zeggen. Maar ik geloof wel degelijk dat er mensen zijn die meer kunnen zien, voelen, horen etc.
Denk dat diegene die op een beurs zitten inderdaad heel goed zijn in het uitlezen van iemand zijn/haar lichaamstaal enz. Vraag me dan ook af of ik diegene op zo'n beurs 'meer' kunnen. Ik heb laatst een lezing gehad bij een vriendin van een man en die was wel heel vreemd. Die pakte een voorwerp van tafel die er neer waren gelegd voordat hij binnen was en beschreef dan de persoon die bij het voorwerp hoorde volledig zonder in de groep te kijken. Hierna vroeg hij de naam en ging er dan op verder. Ik heb van hem wel dingen gehoord waarvan ik dacht
Ik geloof dat die mensen lichaamstaal en micro-expressie 'lezen' en zo stuur je ze onbewust naar de juiste antwoorden.
Als puber ben ik weleens met mijn moeder naar een kleine beurs geweest. Ik was heerlijk (kuch) dwars en besloot daarom ook eens zo'n consult te doen en niets los te laten. Ik weet niet eens meer wat voor consult het was. De dame in kwestie begon vragen te stellen, waarop ik dan een kort antwoord gaf. Na haar openingsvragen kwam ze echt niet meer verder en ik denk inderdaad dat dit een consulente was die afging op de lichaamstaal en antwoorden van mensen. Ik heb in ieder geval niets gehad aan het consult. Toch denk ik ook dat er meer is tussen hemel en aarde. Maar ik verwacht de mensen die dit kunnen zien gemiddeld genomen niet op zo'n beurs.
Ben er wel eens geweest maar bij de meeste niet een goed gevoel. Geloof zeker dat er meer is maar er is een verschil tussen iets willen zijn/hebben en het natuurlijk in je hebben zitten. Soms weet je gewoon dingen van mensen het is er gewoon. Zo wist diegene het van jou ook
Een aantal jaren geleden ben ik er eens geweest. Ik heb toen mezelf laten lezen en echt alles klopte. Ik ben er zelf absoluut van overtuigd dat er meer is tussen hier en daar. En dat er mensen zijn die meer kunnen zien dan de gemiddelde mens.
Ik ben er een paar keer geweest met een vriendin. Ik geloof wel degelijk in het spirituele, alleen over het algemeen niet wanneer het gaat om zo'n beurs. Ik ga er meer heen voor een dagje uit. Wel ooit meegemaakt dat ik naast mijn vriendin zat die een reading kreeg (ik hield me bewust afzijdig, het was niet mijn reading dus meer dan een hoi heb ik niet gezegd) en dat medium ineens begon te praten over een heftige rechtzaak die er aan zat te komen. Mijn vriendin gaf aan dat het absoluut niet klopte en zich daar niet in herkende, maar ik had wel een week later een zitting. Dat was wel bizar. Ik geloof wel dat er mensen tussen kunnen zitten die soms bepaalde dingen/thema's op pikken, maar dit voor het grootste gedeelte aanvullen door het lezen van reacties en lichaamstaal.
Ik ben wel naar een publieke avond geweest met voorwerpen. Die man wist absoluut wel veel, maar gelukkig kloppen ook dingen niet van wat hij zei. Verder maak ik vaker mee dat een voorspelling niet klopt dan wel. Dus nee ik geloof er weinig (meer) in.
Ik geloof zeker in het spirituele. Zelf heb ik tarot kaarten in huis en doe dat al een aantal jaar. Ik blijf me af en toe verbazen dat die kaarten soms zo goed dingen in beeld kunnen brengen, ik ben verder heel nuchter en niet zweverig. Maar toch mede door de tarot heb ik mensen kunnen helpen. Op zo'n beurs zullen misschien wel mensen met een 'gave' zitten, alleen heb ik het idee als je echt goed bent dan hoef je daar niet te gaan zitten. Dan heb je toch wel je klantjes. Ik ben er één keer geweest en nooit meer. Ik had een tarot reading aangevraagd, begon deze vrouw even tekeer te gaan over mijn partner. Hij zou ontrouw zijn etc en ik zou voorlopig niet zwanger raken van hem en ik zou een andere man ontmoeten en daarmee verder gaan. Ik was flink pissig, want ze zat echt mijn partner af te kraken, dat kan echt niet. Maargoed een maand later was ik zwanger en in september gaan we trouwen. Ze zat dus behoorlijk mis.
Nooit op zo'n beurs geweest maar weleens een tarotlegging gehad bij een vrouw thuis en op dat moment ging het niet lekker in mijn relatie en zij bevestigde dat het goedkwam en dat er nog een kindje (meisje) zou komen terwijl ik absoluut geen kind meer wilde en zei haar dit ook toen zei ze ook niet nu maar over een tijdje dus toen dacht ik echt dat mens is gek. Maar 3,5 jaar na die lezing heb ik toch een dochtertje gekregen, is me toch bijgebleven toen ik het geslacht hoorde op de echo.
wij hadden er toen vrij kaarten voor dus ff gekeken en ik had nieuwe stenen gekocht. maar verder pffff. kraam 1. ik heb jarenlange ervaring, het enige wa u hoeft te doen is uw hand op deze scanner te leggen en de computer berekend ... (geen idee meer wat ie zou berekenen maar we waren perplex haha zoveel ervaring maar de computer moest het werk doen???) kraam 2. vrouw die ons aansprak en dacht dat we broer en zus waren.. uuh nee das mn partner?! nou toen was het al gedaan met mn geloof. ik had gehoopt door iemand aangesproken te worden en dat die iets zou zeggen wat ie niet zou kunnen weten. Dan zou ik best willen betalen maar dit was een flop.