Weleens op een paranormaal beurs geweest?

Discussie in 'De lounge' gestart door 2augustus1992, 6 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betsy

Betsy Niet meer actief

Nee, ik vind dat soort beurzen echt verschrikkelijk.
    Los van het feit dat ik er helemaal niet in geloof, heb ik ook altijd het idee dat daar ontzettend veel mensen zitten die gebruik/misbruik maken van het verdriet en de (wan)hoop van andere mensen.

Ik vind het uberhaubt bizar dat mensen aangeven een gave te hebben en daarmee heel graag andere mensen willen helpen, om ze vervolgens een flink geldbedrag te laten betalen.

2. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Deze mensen hebben ook gewoon rekeningen die betaald moeten worden dus dat ze geld vragen snap ik wel.

Ik geloof er zelf helemaal niet in. Je kunt heel veel gewoon aan iemand zien en met een paar vragen heb je al een goed beeld van iemand. Verder is het gokken en een beetje trekken. Je kunt aan iemands reactie zien hoe dicht je in de buurt zit.
    "Je hebt verlies geleden.." "ja!" (duh, iedereen heeft wel iemand verloren)
    "Je bent een jonge moeder.." "ja!" (duh, je bent 25 jaar oud en je gebruikt een luiertas als handtas)
    "Je bent opzoek naar antwoorden" "ja!" (duh, waarom ga je anders naar een waarzegger?)

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ben het wel met je eens dat ook zij rekeningen moeten betalen, maar de bedragen zijn echt schandalig....Om een huis te laten reinigen met salie, worden bedragen tussen de 150-200 euro gevraagd, om je hand te lezen 25 euro etc. Wanneer je een gave hebt is het heus niet erg om er een bedrag voor te vragen, maar dat hoeft natuurlijk niet de hoofdprijs te zijn.

Los daarvan geloof ik niet dat de meesten op zo'n beurs een gave hebben. ik kan het zelf in elk geval beter :D

4. Betsy

Betsy Niet meer actief

Ik bedoelde ook meer de mensen die aangeven dat ze het alleen doen 'omdat ze zo graag mensen willen helpen'. En vervolgens een soort van cliches gaan zitten benoemen 'hij heeft nu rust gevonden, ze waakt over je, hij wil dat je er vrede mee hebt, ze is nu gelukkig.'
    En dat is dan 300 euro alsjeblieft...

5. Colour

Colour Bekend lid

5 feb 2013
    644
    173
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dit is ook mijn mening.

6. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    1x geweest en toen een reading laten doen. Nou ik weet niet wat ze allemaal kletste, maar er klopte niks van. Dus ik zeg op elke vraag 'nee, dat is niet zo'.
    Uiteindelijk uit pure wanhoop begon ze maar over de toekomst. Mijn man zou vreemd gaan en er zou een kind van de rekening komen, maar die zou niet van mij zijn blablabla. Nu een jaar of 10 later zijn we nog steeds gelukkig en hebben we inmiddels 2 kinderen die toch echt van ons samen zijn.

7. 1BB

1BB Bekend lid

3 okt 2016
    573
    67
    28
    Vrouw
    ♡
    Ja precies helemaal mee eens. Ik was 16 toen ik naar zo'n beurs ging en liet mijn handen lezen en wat een prutser was die vent. Ik zou vier kinderen krijgen met mijn vriend die ik op dat moment zou hebben (had ik niet), moest naar de dokter voor mijn buik en andere ongein. Klopte niks van.

Als je nieuwschierig naar zoiets bent ga dan naar een goed medium voor een privé consult.

Deel Deze Pagina