Hoi hoi, we hebben een kinderwagen en een maxi cosi cabrio fix. nu zoek ik nog een maxi taxi, dus zonder de maxi cosi zelf. wie weet waar ik die kan kopen? groetjes Marieke
Kun je de maxicosi niet gewoon met adaptors op het kinderwagenframe klikken? Verder geen idee waar je het losse onderstel kunt kopen, misschien kun je een losse op marktplaats vinden..
ja misschien wel, maar ik heb een quinny's y2k, dat is een wat ouder model, dus ik weet niet of de adapters nog verkrijgbaar zijn.
Hoi je kan misschien op marktplaats ff kijken voor adapters.. Je heb daar namelijk ook veel vn quinny vn oud tot nieuw groetjes
Wij zaten met precies hetzelfde probleem. Ik had een tweedehands kinderwagen gekocht, zonder adapters erbij. En daarom ook nagedacht over de Maxi Taxi. En in babyzaken gevraagd of de adapters van mijn kinderwagen nog te bestellen waren bij Mutsy. Helaas bleek dit niet het geval te zijn, maar ze raadden mij aan om op MP te kijken. Ik heb toen mensen op MP gemaild die ons type kinderwagen inclusief de adapters verkochten en gevraagd of ik alleen de adapters mocht kopen. En dat is gelukt. Dus nu heb ik de goede adapters erbij en hoefde ik niet een Maxi Taxi te kopen (die ik overigens niet eens zo mooi en vrij onstabiel vond...) De Maxi Taxi was trouwens te verkrijgen bij Baby Planet en Baby Dump. Moest wel speciaal besteld worden, maar wel leverbaar.
quinny Zapp buggy, kan je ook gebruiken als maxi taxi! Zonder buggyzak is het een maxi cosi drager! En als je kleintje toe is aan een buggy, doe je de buggyinzet erin! Wij hebben de ZAPP heel veel gebruikt met maxi cosi, ook ideaal voor op vakantie! kus miek
heb even gekeken, de quinny zap is een optie, al is ie wel beetje prijzig. (kan wel, maar als het niet hoeft dan niet natuurlijk ) adapters kan ik op mp niet vinden, 1 setje maar en die willen ze niet los verkopen. heb een advertentie geplaatst hier bij te koop gevraagd, anders koop ik de zap.