sinds ik week met mijn zoontje van 7 maanden bij mijn ouders ben geweest, is het alleen maar huilen als ik hem neerleg om te spelen! ik baal er van want ik kan zo bijna niks doen, in zijn wipstoel vind ie het wel goed maar daar kan ie weinig in bewegen. soms wil ie wel even in de box of op het kleed spelen, maar nu ligt ie weer keihard te huilen, als je langs hem loopt of even aandacht geeft is het goed, maar zodra je weer weg loopt is het weer keihard huilen, wat moet ik hier nou mee?
Accepteren! Weet hoe moelijk dat is. Je wil toch iets in je huishouden doen. Dingen anders gaan verdelen tijdens slaapjes avond. Of als je man er is dan word het van zelf makkelijk. Kruipt hij al? Zo ja neem hem overal met mee doe ik hier ook ( Ze kruipt van zelf wel mee.) hihi ook toen ze zeven maanden was. Gewoon bij je inde buurt houden ze hebben nu door dat je weg gaat. Kan een begin van verlatingsangst zijn. Kiekenboe spelletjes spelen.
hij kruipt nog niet, maar zelfs al zit ik op de bank was op te vouwen ben ik voor hem in het zicht dan nog is het huilen! ik word er doodmoe van en ik ben al zo moe! het is nu alleen maar huilen en net ogen wrijven dus ik denk die is moe in bed gelegd weer huilen!
elsie, werkt een spiegeltje neerzetten niet...hier doet het wonderen...naar zichzelf kijekn, lachen praten
kan zijn dat dit een sprongetje is, hier heeft lisa de box noit wat aangevonden, zat er ook echt amper in, het kleed ging wel, maar ze wild vooral samen zijn en kon zich moelijk alleen vermaken, wat nu wel weer heel goed gaat. Geef hem de aandacht die hij vraagt, si vermoeiend, maar misschien hebben jullie zo wel wat meer rust en minder gehuil waardoor alles beter gaat.
hier ook eentje die de box en kleed helemaal niks vind en slapen overdag doen we ook bijna niet dus wat doe ik ik draag dr in de draagdoek moet alleen leren rugknopen maar het is iid erg lastig soms laat ik dr ff een uurtje huilen kan ik de boel doen en heb dan weer heel de dag voor haar
het gaat vandaag gelukkig al beter, hij ligt nu ff in bed. hoor hem wel geluid maken maar daar ligt ie ff rustig.
Heeft ie niet gewoon ergens last van? Tandjes bijvoorbeeld? En anders misschien toch een sprongetje. Sterkte het is idd heel vermoeiend.
het zouden idd tandjes kunnen zijn, net ook weer zo'n krijsbui van meer als een uur, uiteindelijk maar een zetpil gegeven en wat drinken en een soepstengel en het overgebleven fruit van vanmorgen en nu is het weer goed gelukkig.
ligt ie ook al vaak onder, probeer het af te wisselen. het probleem is dat ie ook graag wil zitten maar dat nog niet helemaal zelfstandig kan.
elsie wij hbeen zon potstoeltje gekocht erg duur maarja zoey vind het helemaal leuk en ach niet stressen hoor je kleintje geeft aan wat hij wil en luister daarnaar komt het helemaal goed
ja ik luister er ook wel naar idd, maar soms is dat zo lastig en word je er helemaal gek van. maar het zal idd wel weer goed komen. nu is ie ook rustig aan het spelen.