Zijn er mama's die alleen met de kids op vakantie gaan?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door RozeKoek, 6 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RozeKoek

RozeKoek Niet meer actief

Ik heb wat vraagjes :D Wie gaat er alleen op vakantie met je kind(jes)? En hoe oud zijn je kindjes en waar ga je dan heen? Heb je het al vaker gedaan en voel je je dan niet eenzaam?
    Ik ben zelf niet alleenstaand maar heb een man die in de zomer niet mee op vakantie kan i.v.m. week.

2. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik ben vorig jaar een week wezen kamperen met mijn kinderen, toen zij vrij hadden en mijn man niet. We hadden toen al een seizoenplaats op een camping, dus dat was makkelijk. Ze waren toen 1, 5 en 7. Ik vond het een eitje, heerlijk relaxed, de oudsten vermaakten zichzelf wel, de jongste hield ik een beetje bezig en als hij sliep zat ik lekker in de zon. Voelde me ook helemaal niet alleen. Ik heb nog wel twee keer een middag afgesproken met een vriendin met kinderen voor de gezelligheid.

Mijn man kwam trouwens in het weekend wel bij ons en in de week had hij ook 1 dag vrij. We zaten dan ook maar een half uurtje rijden van huis, maar het was toch echt vakantie.

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ja ik ben alleenstaand en mijn zoon is 4. Afgelopen feb aantal dagen Parijs en aansluitend Disney gedaan. Ben van plan in juni een weekje de zon op te zoeken. Voel me niet eenzaam maar ik ben thuis ook alleen met hem dus ja ;)

4. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    en hoe ben je gegaan? met de auto of de trein? ik wil ook met mn kids naar disney maar ik durf niet zo ver te gaan alleen:)

5. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    hier 2x alleen op vakantie geweest. de 1e keer naar terschelling. ze waren toen 3 en een jaar.
    nu zijn ze 2 en 4 en ben ik naar een vakantiepark geweest.
    op terschelling lekker met ze gelopen en gefietst en naar het strand.

in het vakantiepark was genoeg te doen aan speeltuinen, zwembad en pretpark en dierentuin in de buurt. eenzaam voelde ik me niet, ben natuurlijk altijd al alleen met ze.

6. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.808
    5.944
    113
    Vrouw
    Een vriendinnetje is vorig jaar met haar kids met de bus gegaan. Heel relaxed! :)

7. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Met de Thalys! Naar Gare du Nord want deed eerst Parijs aan, en vanuit daar heb ik dan de RER genomen naar Disney. Is echt goed te doen hoor.
    Als je rechtstreeks naar Disney gaat kun je er ook voor kiezen om op Brussel over te stappen, dan stap je vervolgens voor Disneyland Parijs uit :)
    Met de bus moet ik persoonlijk niet aan denken, dat duurt me allemaal veel te lang haha.
    Met de auto kan ook, maar omdat ik eerst naar Parijs ging en net m'n rijbewijs heb zag ik dat niet zo zitten. En het is ook best een lange rit in je eentje vind ik. Met de trein kom je gewoon lekker uitgerust aan :)

8. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Jahoor! Zowel met auto als met trein. Kindjes zijn nu 2 & 4. Man is vaak weg voor z'n werk. Wij slapen samen en ik lig dan wel lekker vroeg op bed met de kindjes.

9. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Herkenbaar hoor.. ik ben ook nog een wel/niet spelletje aan't spelen in mijn hoofd wat betreft het op vakantie gaan alleen met mijn kleintje. Ben nergens meer geweest sinds ik hem heb, terwijl ik ervoor elk jaar hier daar en overal zat bij wijze van. Soms maakt het idee me nu angstig, dat er iets met hem zou gebeuren en het mijn schuld zou zijn (want ik moest zo nodig op vakantie ;) ).
    Enfin, terug on topic ik lees even mee, hij is nu nog wat klein om Disney echt leuk te vinden, maar heb me wel voorgenomen om volgend jaar of het jaar daar op rond zijn verjaardag er heen te gaan.

Deel Deze Pagina