Ik wil mijn man verrassen door wat leuks te boeken. Met een overnachting. Mag van alles zijn. De kinderen gaan mee. Wie heeft er nog leuke ideeën? (Geen Efteling, daar zijn we onlangs al geweest)
Texel is altijd heerlijk, lekker uitwaaien (zeker met dit weer) of misschien is er iets te vinden op deze website: Bed en Breakfast op de boerderij - Nachtje weg ik weet niet hoe oud je kinderen zijn, en of ze de boerderij nog leuk vinden. succes met zoeken!
moet het perse een dag zijn en in nederland? wij vonden het altijd leuk om met de boot naar londen te gaan! in de avond vertrekken, de volgende ochtend vroeg kom je aan in London en heb je tot 5 uur ofzo de tijd om in London te lopen... Dan neem je weer de boot terug en ben je ochtends vroeg terug in nederland
Dat lijkt me heel leuk. Maar ik heb nog een kleintje van net 1 jaar. Dan is dit wel een heel gedoe. Maar over een paar jaar een hele leuke optie! De oudste is 9.
Hmm ja wij vonden het stuk met de trein ook lastig enzo.. Misschien een nachtje naar de Veluwe? Daar heb je super mooie natuur om te wandelen, fietsen, sochtends vroeg dieren kijken enzo
Safaripark Beekse Bergen heeft ook huisjes, schijnt heel leuk te zijn. Ook bij Duinrell kun je geloof ik iets huren. Bij mooi weer het park in, bij slecht weer naar het Tikibad.
Wij willen dit jaar naar de holle bolle boom. Schijnt erg leuk te zijn, vooral voor kleintjes. Je kunt ernaast op een camping ook leuke huisjes huren.