Hoi ik heb een sparta mamafiets en ben nu opzoek naar een achterzitje maar welke hebben jullie? 1 van bobike of zo'n 1 van 1 geheel waar van ook de beentjes van achter beschermd zijn? graag ervaringen groetjes janette
Hoi, Ik heb de achterzit van Bobike, ideaal. Ik heb geen mamafiets, maar we hebben voor de Bobike gekozen omdat we dan moeiteloos kunnen wisselen van fiets, door een extra beugel te nemen, dan kan mijn man ook lekker fietsen met zijn dochter. Mijn voorzitje was ook van Bobike en daar was ik ook zeer tevreden over, heb hem bij fietsenonline.nl of fietsonline.nl gekocht scheelde bijna 37,-- op die wij hadden met de winkelprijs, dus tip! Groetjes Monique76
maakt mij niet uit of ze er mooi uit zien of niet als ze maar praktisch zijn in het buitenland ( duitsland en frankrijk zie geen andere)
Helemaal mee eens, en daarbij vind ik die van Bobike echt duur hoor Ik heb deze http://www.wehkamp.nl/w2/Zoeken/Overzic ... tsstoeltje van Wehkamp.
ik wil straks een gmg, want dan heb ik dezelfde als voor, maar voor op de mountainbike hebben we zon plastic zitje. die hebben we in duitsland gekocht voor 25 euro en die bevalt ook goed
Ik heb er een van de gamma en mijn man heeft een bobike achterop. De mijne heeft een sluiting die je niet met 1 hand los kunt maken en die van mijn man kun je makkeliojk met 1 hand open maken en vind de bobike daarom niet fijn (want met een beetje gefriemel krijgt de kleine hem dan ook open!) Ik weet niet of het nu nog zo is maar het bobike zitje komt van een vriend af en is nog niet oud ofzo dus dat is wel een tip bij de aanschaf van zo'n ding om op te letten! Die uit de link van sweetangel heb ik dus achterop en bevalt goed.
Hier ook zo een als in de link van Sweetangel! Alleen ander merk (geen flauw idee welke!) Maar ik vind het een ideaal ding. Hier ook specifiek toen ervoor gekozen, vind het zelf veiliger uitzien.
mijn fiets mag maar een gewicht tot 25 kilo dragen, je hebt toch ook zitjes die je onder het zadel vast kan maken?
Ja de meeste hebben een stang voor onder het zadel en kunnen ook wel op je bagage rek gezet worden hoor maar je kind is al wel een stuk ouder als het 25 kilo weegt!
ja bobike heeft zo'n beugel erbij weet niet of de andere zitjes het ook hebben ik ga vanmiddag denk ik als het droog is ff langs de fietswinkel welke erop mijn mamafiets kan....
Nog ff een vraagje aan de mama's die gene bobikezitje hebben hebben jullie de andere zitjes ook op een mamafiets? bv de sparta amazone trendy?