Tips vliegen met baby 6 maanden

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Lilly1989, 3 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Hoi !

Wij gaan vrijdag op vakantie naar gran canaria met onze baby van 6 maanden oud.

Hebben jullie nog tips wat handig is om mee te nemen ?
    O en is het handig om zelf potjes mee te nemen of hebben ze daar ook ? En luiers ?

Hoe deden jullie dat?

2. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Ik denk dat je je vraag wat te algemeen gesteld hebt
    Overal waar babies zijn zijn voorzieningen, dus ook potjes en luiers. De vraag is: wat wil jij voor jouw kindje. Potjes meenemen is als ruimbagage niet handig lijkt me.
    Neem voor in het vliegtuig genoeg proviand mee.
    Zorg voor een speentje oid voor het stijgen en de landen of leg je kindje aan de borst bij borstvoeding.
    Verder neem je iets te spelen mee.
    Voor daar zou ik zeggen neem een buggy mee en je eigen bedtextiel dat naar thuis ruikt. Muziekje en nachtlampje mee.
    Daarbij een groot luchtig laken om de buggy uit de zon te houden maar dat wel wind doorlaat.
    Verder de gewone verzorgingsdingen en zonnebrand.
    De rest is allemaal te krijgen..

3. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    #3 Mythique, 5 mei 2016
    Laatst bewerkt: 5 mei 2016
    Wij hadden wel gewoon potjes in de koffer gegooid, geen enkel probleem. Onze zoon was ook 6 maanden en we gingen naar Lanzarote...

Voor stijgen en landen hadden we een flesje. Verder is het handig om iets anders te eten mee te nemen om ze stil te houden tot het stijgen/landen. Babykoekjes, soepstengels, rijstwafels o.i.d. Iets waarvan je weet dat het er altijd in gaat.

Wij hebben een Deryan Air Traveller. Was ideaal om 'm op te laten slapen. En wat verschillende speeltjes.

Verder zou ik een reiswaterkoker aanraden voor als je dat niet op je kamer hebt. Oh, luiers hadden wij oog genoeg meegenomen. Gewoon los tussen de bagage gestopt maar ik zag daar in supermarkt gewoon pampers liggen, wel vrij prijzig.

Deel Deze Pagina