A.s. Donderdag hebben we eindelijk eens tijd samen wat te gaan eten. Wie weet een goed en gezellig restaurant in Den Haag wat die dag open is? We houden van Italiaans, Grieks, Vis, vega, bio/duurzaam, tapas, sushi. Liever geen zaken met alleen vlees, en ketens zoals de Beren of wokrestaurants ook liever niet. Bedankt alvast 😄
Volgens mij is zowat alles open want de winkels zijn ook gewoon open met Hemelvaart. Voor Tapas zou ik voor Triana of Limon gaan. Italiaans Ciao Ciao, Gusto, La Liguria. Pfoe, er zijn zoveel tentjes waar je goed kunt eten in Den Haag Centrum (tenminste, ik ga even uit van het Centrum).
Le connaiseur is heel divers La rana in de kikkerstraat Pocatacapelle ( mexicaans) Torros santiago voor argentijns En als je echt luxe wil eten bij de Wox
Wij hebben laatst bij logisch gegeten. De eigenaar is heel bewust van goede en gezonde voeding. Wat wij aten was bijna paleo style. Geen koolhydraten en rommel door het eten. Heel puur en biologisch. Ik kan je dat restaurant absoluut aanraden. Veel plezier samen!
Dankje Ellenore, klinkt bewust maar kan ik er terecht als niet- vleeseter? Edit: ik kan natuurlijk ook googlen🙈 thx!!!