Wie heeft er aanraders? We willen graag direct aan het strand en een leuk apart zwembad voor kinderen. We gaan met 2 kindjes van 4.5 en dan ruim 9 maanden. Op ons lijstje staan tot nu toe: Miracle resort La blanche island Limak Lara Aqua fantasy Maar vind het echt heel moeilijk!
Wij gaan naar limak lara.. 2 jaar geleden ook geweest! Zeker een aanrader... de rest ben niet geweest.. Alles zal goed zijn
Wij gaan naar Titanic beach resort in Lara. 3 x met partner geweest. Nu voor het eerst met onze dochter erbij maar ik weet zeker dat zij het enorm naar haar zin zal hebben. Heel veel animatie, prachtige glijbanen, verwarmd zwembad, kinderzwembad en aan het strand
Mijn tante zweert bij Bellis hotel in Belek; gaan er keer op keer naartoe met de kinderen en kleinkinderen, en ik weet dat zij hele hoge eisten stelt
Bedankt voor de reacties, super fijn! We twijfelen nu alleen nog tussen Miracle resort en Royal wings.. vind het echt lastig
Leuk. Ben je er al eens geweest dat je het aanraadt. Ik vind de beoordelingen daarvan niet echt super. Over het algemeen is de kwaliteit van resorts in Kusadasi ook lager dan in Antalya / Lara. Ik vind de resort in Kusadasi ook al zijn ze 5 sterren, meer 4 sterren waard en in Antalya/ Lara of Belek echt wel 5 sterren. Als je in de omgeving Kusadasi echt een 5 ster waardig hotel wil dan heb je Paloma Pasha of Korumar.
Het beste hotel wat ik in Turkije heb gehad en ik heb er echt al veel gezien, was Güral premier in Belek en daarna was Limak Lara een goede tweede. Als je in het voorseizoen (meivakantie) gaat zou ik wel kijken of je geen hotel met verwarmd zwembad kunt kiezen. Edit; ik zie nu pas dat je tussen deze Miracle en Royal wings twijfelt. Beide zijn goede resorts. Ik denk dat Royal Wings net iets beter is (afgaande op Zoover), heb daar ook goede verhalen over gehoord.