Welk alles in 1 pakket hebben jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door luca75, 22 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Ik vond het dus verschrikkelijk. Ik heb er altijd storingen mee gehad. Bijna zeven jaar gebruikt maar echt, ik werd er gek van. Meerdere ontvangers en antennes gekregen in de hoop het op te lossen, maar het mocht niet baten.
    Zoals ik hierboven als zei: er hoefde maar iemand langs te rijden met een scooter (of auto, of gewoon lopen) en het beeld haperde (vierkantjes, en kgg-kgg-geluid). Soms was het ook onverklaarbaar. Dus ik werd er knettergek van.

2. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Hoe kom je daar achter?

3. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Dat kan ik me goed voorstellen jaar of 8 geleden hadden wij ook digitenne maar dan beneden, elke keer als de wasmachine ging centrifugeren stoorde digitenne. Heel irritant. Daarna overgegaan op Telfort, dat jaren gehad en nu terug bij KPN. Maar zoontje heeft al 2 jaar digitenne op z'n kamertje. Daar nooit problemen gehad.

4. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
  5. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
  6. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Vdsl is beschikbaar op mijn postcode. Dus dan zou ik een alles in 1 pakket moeten zoeken met Vdsl ipv adsl?

7. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Toch wel grappig dat iedereen andere ervaringen heeft. Waar de 1 tevreden over is, is de ander ontevreden over.
    Wij zitten nu bijna 3 jaar bij ziggo/upc en hebben in die tijd 1x storing gehad en bij problemen worden we altijd heel snel en goed geholpen.

8. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Wij zijn van kpn naar ziggo gegaan en hebben nu horizon tv.
    Bij kpn hadden we heel veel storing vooral boven in de slaapkamers vreselijk.
    Nu met ziggo hebben we eigenlijk nooit storing.

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    #49 Lovely83, 22 sep 2015
    Laatst bewerkt: 22 sep 2015
    Wij hebben sinds kort kpn, ook mobiel waardoor het compleet voordeel hebben. Zijn nu vele malen completer uit omdat we Door het compleet gedeelte ons mobiel abonnement naar beneden konden zetten,omdat we met compleet verdubbeling belminuten en mb's krijgen.

Hiervoor telfout gehad, maar daar moet je belachelijk lang wachten op een nieuw modem of monteur bij een storing. Voor een modem word uitgegaan van 5 werkdagen, vind dat voor deze tijd te lang!

10. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Hier al jaren Tele2 en heel tevreden. Ziggo slechte ervaringen mee bij mijn ouders. die zijn toen ook overgestapt naar tele2

Misschien niet het allersnelste internet, maar om gewoon te surfen echt voldoende.

11. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Voorheen zaten we bij KPN, maar toen vorig jaar glasvezel beschikbaar kwam mochten zij in eerste instantie het hier niet aanbieden. Kpn had in onze wijk helaas ook niet de beste dekking (waren toen net een jaar verhuist, vorige wijk zat dichter bij de centrale).
    Toen gekozen voor Solcon. Ze schijnen zeer goed te scoren op klantenservice. Alleen jammer dat iedereen die ik ken die Solcon heeft ook daadwerkelijk wel gebruik heeft moeten maken van de klantenservice. Regelmatig loopt de tuner vast of herstart ie zichzelf. S avonds rond 11-12 ligt wifi er nog wel eens uit etc.

Inmiddels mag kpn ook glasvezel hier aanbieden, dus vanaf volgende week zitten we weer bij kpn. Echt zelden dat er iets niet in orde was en ook altijd alles goed opgelost, dus we zijn blij dat we weer naar kpn gaan.

12. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0

Dit heb ik nu ook!
    Ik heb een digitenne kastje beneden staan
    Tijdelijk tot ik me nieuwe pakket heb
    Maar je hoeft er maar een paar keer langs te lopen
    En de hele boel stoort... Ben blij als dit weg is :)

13. lisanne1204

lisanne1204 Actief lid

19 jul 2008
    243
    5
    18
    Vrouw
    Wij zitten sinds begin dit jaar ook bij kpn en sinds een paar maanden kan compleet dus allebei een iphone en 2000 mb en 300 minuten bellen en met de huis telefoon kunnen we gratis naar alle nederlandse vaste nummers en mobiele nummer en ook gratis naar duitste vaste nummers kwijt en incl alle extra,s bij de tv en wij betalen nu int totaal 135 euro en hebben wel wat problemen gehad maar altijd vriendelijk geholpen en werd er eigenlijk gelijk goed gehandeld door gelijk iets te ondernemen dus al met al zeer tevreden

14. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Al jaren klant bij KPN met de mobiel en hebben nu het KPN compleet pakket.
    Zijn er erg tevreden over.
    Betalen iets van 55 euro per maand voor dit abonnement en kunnen gratis onderling naar elkaar bellen via de mobiel en/of vaste lijn.
    Gratis bellen na 19.00 uur en in het weekend,interactieve tv,internet en een berg belminuten op onze mobiel.

Extra kosten buiten het abonnement hebben we zelden.
    Voorheen alles bij verschillende providers en konden we iedere maand een hoop bijbetalen.

Weinig last van storing en problemen worden altijd netjes en snel opgelost.

15. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Ik denk dat ik van telfort naar ziggo vorig jaar toch weer terug ga naar telfort..

Ik heb er totaal geen verstand van maar goed voir ik klant werd bij ziggo werd me gegarandeerd dat ze betere wifi hadden dan telfirt bla bla bla, ven je klant werkt het niet is het nee mevrouw we zijn alleen verantwoordelijk voor het binnenkompunt dan moet u er maar een router plaatsen.. ( terwijl met informeren werd er beweerd dat t indien nodig op hun kosten kwam, maar bewijs dat maar) ben dubbel geld kwijt voor nog meer bagger...

16. JustNice

JustNice Bekend lid

3 jul 2008
    908
    140
    43
    Zuid Holland
    #56 JustNice, 25 sep 2015
    Laatst bewerkt: 25 sep 2015
    Zit al 9 jaar bij UPC nu ziggo.
    Ieder jaar nog blijf bij UPC-korting weten te krijgen, zo ook vorig jaar.
    Toen Horizon genomen en sindsdien veel probleem, mediabox moet soms volledig herstart worden, Wi-Fi alleen in de woonkamer, rest van het huis valt het weg of is er gewoon geen verbinding.
    Dus door dit forum afgelopen week gebeld met KPN, daar heb ik al een mob.-abbo van, dus dacht daar kunnen we voordeel uit halen. Ook omdat mijn man kan overstappen naar een ander mob-abbo en ook toe is aan een nw telefoon.
    Alles besproken, 2 dagen over nagedacht, en besloten dat het dat gaat worden.
    Alles telefonisch geregeld bij KPN gisteren.
    Belt ZIGGO vandaag, met allerlei aanbiedingen
    - Nieuwe modem
    -Gratis externe router
    - Gratis monteur all-in
    - Gratis film 1 + sport
    - Ziggo compleet 59,95 eerste 6 mnd 29,95
    (tv, internet 120mbps (weet niet of het daadwerkelijk haalbaar is op mijn adres) , telefonie)
    En ook dat ik er bij KPN echt niet op vooruit ga, ivm ADSL
    KPN 60,- eerste 6mnd 35,-
    -2 hd ontvangers
    Internet 60mbps maar er komt maar 20mbps binnen op mijn adres
    Telefonie
    Ieder mobiel abbo 5,- korting. + verdubbeling van bundels

Wat zouden jullie doen?

Ik heb 14 dg bedenktijd

Deel Deze Pagina