Wat is een leuk plastic speelhuisje voor een meisje ? Ik zie vooral veel met kleuren rood/groen/geel maar vind dit niet echt iets mooi een meisje meisje wat helemaal into roze is nu hadden we deze gezien; Starplast Fairy roze speelhuis | Buitenspeelgoed kopen? maar die is overal uitverkocht helaas, iemand nog een leuk idee??
ik heb een groen,geel met blauw. Ook voor een meisje dat gek is op roze maar dat maakt haar niet uit! Ze vind het prachtig
Dan zal ik het vragen aan haar,maar ik weet wel dat de meeste kindjes van 4 geen rose meer willen want dat is stom. Iedergeval mijn nichtje. Ik vind hem persoonlijk een beetje klein voor een 3jarige. Ik denk als ze erin staat dat ze haar kont niet kan keren.
ja dat is het m, ze wil juist een roze! haar nichtje heeft dat huisje in de standaart kleuren van groen/rood/blauw maar ze heeft de roze eens gezien en is er nu aan verkocht! ( ze kan daar trouwens heel goed in spelen hoor! ruim genoeg! weet niet of jou huisje misschien wat kleiner is ? )
nee die van ons is groter 127 x 114 x 131 maar scheelt niet veel. Maar mijn meisje was een jaar toen ze hem kreeg en is nu 2 jaar. Dus waarschijnlijk is ze ook een stukje kleiner als jou meisje. Ze hebben hem ook in het rose trouwen Little Tikes Country Cottage Speelhuis Roze. Deze wil ik misschien volgend jaar
die hebben wij ook! en onze dochter vind hem geweldig...echt huis zegt ze dan! vooral omdat de voordeur van haar oma rood is.....en ons dak ook blauwige stenen zijn lijkt net echt zegt ze altijd.
@rijswijkse, zie nu inderdaad die Little Tikes Country Cottage Speelhuis Roze die is wel erg leuk inderdaad! maar is wat boven budget helaas!
Wij hadden een houten huisje gekocht, leuke roze bloembak voor het raampje gehangen, roze gordijntjes achter het raampje en een roze klmpje naast de deur. Wilde eerst nog wat leuke dingen schilderen aan de buitenkant maar hij was al meisjes genoeg en het zo gelaten. Heb helaas geen foto van het huisje en sinds vorig jaar issie weg.
Wij hebben deze Huis & Tuin Speelhuis Little Tikes | Buitenspeelgoed speelhuisjes Ze vind hem erg leuk, zit een klein keukentje ook in.