kom maar op met de tips,

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door lolu, 11 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lolu

lolu Actief lid

3 apr 2017
    187
    75
    28
    Nou wie had dat ooit gedacht, we gaan volgend jaar (ja ik weet het we zijn net terug) een keer niet naar spanje maar wat anders, normaal gaan we met de tent, we hebben alleen deze vakantie besloten dat wij graag toch uiteindelijk richting ene caravan willen gaan, heeft geen haast mag best rustig aan voor gespaard worden, maar met het oog op de nieuwe auto die begin van het jaar gaat komen en ik graag een buffer wil behouden gaan we een keertje niet bijna 3 weken naar spanje.

Wel willen we graag een weekje- 10 dagen er even tussenuit, na een jaar hard werken en geleefd worden hebben we dit echt even nodig, wat zijn de eisen.

We gaan niet met de eigen tent voor die periode wil ik niet alles mee hoeven slepen.
    rond de 800 km mag iets meer zijn als het leuk is.
    liever niet in nederland, al maak ik voor de wadden en of zeeland nog wel een uitzondering.
    verder moet het leuk zijn voor de kids we zouden graag wat leuke dingen willen zien, maar ook dat het voor de kinderen leuk blijft dus meer als natuur dan dat het musea zijn, dorpjes vinden ze ook erg leuk.

Ik ben nieuwsgierig wat er voor leuke dingen voorbij gaan komen, jullie gaan mij vast verrassen.

Alvast bedankt.

2. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Stacaravan aan het Gardameer? Campings nabij lazise, dit is een leuk stadje aan het Gardameer

3. lolu

lolu Actief lid

3 apr 2017
    187
    75
    28

Maar dan zit ik toch nog op 1200 km? Dan kan ik net zo goed naar spanje rijden en daar een stacaravan nemen. ;)

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Langs de moezel

5. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.192
    10.793
    113
    Bergen en meren! Blijer kan je ons inclusief de kinderen niet maken. Gezien je beperkte budget zou ik Zwitserland maar even laten schieten (wel heel gaaf), maar je zou bv omgeving Innsbruck in Oostenrijk kunnen kijken. Of nog wat dichter bij huis bv het Sauerland.of hautes vosges in Frankrijk.

6. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw

Voor ons is dat 950 km
    Best te doen

1200 km dan zit ik amper in Spanje

7. lolu

lolu Actief lid

3 apr 2017
    187
    75
    28

die 800 zijn kilometers.

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Tsjechië! En dan lekker een huis huren met een privezwembad, heerlijk! Overal zijn wel mooie dorpjes in de buurt en het is een heel kindvriendelijk land. Mijn kinderen vinden het altijd geweldig daar!
    Wel iets verder dan 800km, maar wel goed te rijden. Wij zaten afgelopen jaar vlakbij Praag en dat was van ons af ongeveer 900km.

9. Linda86

Linda86 VIP lid

Hmm, ik weet niet hoe ik moet editen, maar ik vergat Denemarken nog, niet te dicht bij en wat mij betreft ook echt een aanrader!

10. lolu

lolu Actief lid

3 apr 2017
    187
    75
    28
    Denemarken lijkt ons ook leuk heb jij een bepaalde regio of iets wat een aanrader is?

11. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Wij vinden in Denemarken de westkust fijn. Lekker aan een zandstrand. Denemarken is gemakkelijk te bereizen. Je kunt er ook kleine huisjes huren ipv een stacaravan. En in Denemarken is erg veel te doen voor kinderen.

lolu vindt dit leuk.
  12. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Wij zijn net terug van camping Fuussekaul in Luxemburg. Helaas vanwege het slechte weer niet zo heel veel kunnen doen, maar normaalgesproken zijn er mogelijkheden genoeg om in de natuur te doen. Voldoende leuke plaatsen om te bezichtigen, de ijzermijn is interessant om naartoe te gaan. En mijn kinderen vonden de camping zelf echt geweldig.

lolu vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina