In november willen wij een weekendje weg met onze kindjes (4 en 6 jaar). Beide waterratjes en dol op glijbanen. Nu gaan we dus vooral vanwege het zwembad. Welke van de twee CPen is dan het leukste, gelet op de leeftijd?
Port Zelande is de wild water baan niet zo spectaculair dus kunnen je kinderen al in. Wij vinden het een erg leuk park. Met de eemhof geen ervaring.
Ik zag dat Port zelande een van de weinige parken is die nog niet vernieuwd zijn, hoe zijn de huisjes daar?
Dat kan wel kloppen idd, de huisjes ,in wel wat ouder al, al hadden wij wel 2 keer een nieuwe badkamer
Beide parken geweest en ik weet dat ik het super leuk vond. Kan alleen even niet meer zo herinneren hoe de zwembaden er ook alweer uitzagen. Is al meer dan 10 jaar geleden dat ik daar ben geweest
Wij zijn nog geen jaar geleden naar de Eemhof geweest, toen de huisjes net gerenoveerd waren. Super leuke tijd gehad, en de kinderen vonden het zwembad geweldig. Voor de jongste was de wildwaterbaan nog net even te heftig, maar zij was toen nog geen drie jaar oud. Oudste was er niet uit te krijgen. En een groot voordeel is de binnenspeeltuin (hoewel wij enorm mazzel hadden met het weer, dus vooral buiten waren), gezien de periode dat jullie willen gaan. Port Zélande hebben wij dan weer geen ervaring mee
Wij zijn vorig jaar naar beide parken geweest. Het heeft voor en nadelen, maar ik zou uiteindelijk voor De Eenhof gaan. Het zwembad is de eemhof net wat leuker. De wildwaterbaan is maar lauwtjes in Port zelande. Wel heeft Port Zeelande een spraypark. Qua park is de Eemhof wat groter en mooier park qua groen. De huisjes zijn vernieuwd, want bij port zeelande niet is. Maar bij de Eemhof zit je wel in de middle of nowhere. Een supermarkt is geloof ik al 20 min rijden. Bij Port zelande ben je natuurlijk zo op het strand en kun je lekker even naar renesse. Maar als je puur voor het zwembad en het park gaat zou ik naar de Eemhof gaan. Je hebt overigens ook op youtube veel vlogs staan van de parken, daarmee kun je ook vergelijken. Bijv van Ruben Koet.
Bij beide parken geweest (al was Port Zélande 100 jaar geleden ofzo ) en als je vooral voor het zwembad gaat, zou ik voor de Eemhof kiezen. Vond het park verder vreselijk met vervallen huisjes en veel tokkievolk, maar mijn kinderen vonden het zwembad echt leuk.
Ik vind juist de marketdome fijn bij Cp. En die heeft de Eemhof niet. Port Zelande heeft een leuk zwembad met een water playhouse wat superleuk is voor kinderen van jouw leeftijd. Een lazy river waar ze niet in verzuipen. Huisje vond ik prima. Van buiten zijn ze in pastelkleuren geverfd waardoor het lijkt alsof je op Aruba of Curacao bent. Ik zou voor Port Zelande gaan.