Ik twijfel zo, ze loopt goed en zit eigenlijk weinig in de buggy behalve als we een sporadisch dagje stad doen dan zit ze er wel in. Straks moeten we ongeveer 15 min naar het strand lopen en in de avond gaan we de stad in waar je best wel wat loopt. Heel zal geen punt zijn maar terug als ze moe is van het strand of de stad wel. Haar tillen is geen optie, 16.5 kg en beide rugklachten en een draagzak al helemaal niet. Ik moet er speciaal een buggy voor aanschaffen, en ook 1 die dus meer dan 15 kg kan dragen. Ik ben zo bang dat ik er spijt van ga hebben er geen een bij ons te hebben.
Als je niet kunt tillen, zou ik het wel doen. Gewoon eentje via marktplaats aanschaffen. Hier gaan ze op de nek als ze echt niet meer kunnen. Voordeel als je de buggy mee hebt is dat ze wellicht 's avonds nog wel in slaapt valt in de buggy en jullie lekker nog een drankje kunnen doen in de stad
Ik zou ook voor een simpele buggy gaan, tweedehands. Eentje tot 15 kilo houdt je dochter van 16,5 kilo ook prima hoor. Of een opvouwbare bolderkar. Kan je ook mooi al je spullen in meenemen.
Lopen jullie normaal veel? Hier zou ik hem niet meer meenemen. Maar wij lopen heel veel, dus de kinderen zijn dat prima gewend.
Ik zou het wel doen. Kan ze wannneer ze moe is ook even lekker zitten. Dat geslenter wordt je best moe van, via Mp genoeg te vinden
Ik zou het ook doen Elke dag lopen en zwemmen worden ze moe van Stel je wilt savonds nog even weg en ze is moe dan kan je haar daar lekker in laten slapen
Ik zou het wel doen. Dan kun je met de wandeling van en naar het strand ook fijn je eigen spullen aan de buggy hangen ipv meetillen. Ik zou ook eentje van marktplaats halen, een koelstra paraplubuggy ofzo, zijn prima en houden ook een net iets groter en zwaarder kindje wel.
Ook voor op het vliegveld is het stiekem best handig om toch een buggy mee te nemen. We hebben een quinny buggy via marktplaats gekocht. Nu ligt deze altijd standaard in een van de auto’s voor het geval dat. Toen Q bijna 3 was zijn we op vliegvakantie geweest en ondanks dat ze toen bijna nooit meer in de buggy zat was ik wel blij dat ik toch maar een buggy had meegenomen..
Ik zou er ook een via Mp aanschaffen, ik dacht ook direct aan het vliegveld, maar ook als het s avonds wat later wordt. Ik vind het ook handig om je tassen aan te hangen of onderin in te leggen.
Op zich lopen wij veel maar zij gaat vaak op de fiets of loopfiets mee. Maar je weet hoe peuters zijn als ze hun kop verkeerd hebben doen ze niks meer
Ik ben om, ga toch maar op zoek. Nu nog een buggy zoeken waar mijn man ook achter kan. Toen ze 1.5 was had ik een quinny ekocht maar die is zo laag dat mijn man niet kon duwen.
Als ze nog in de buggy wil dan zou ik een goedkope kopen of via marktplaats. Die zou je eventueel dan nog in Griekenland achter kunnen laten als je terug gaat, hoef je m niet mee terug te sjouwen. Ik zit met hetzelfde idee in mn hoofd voor de vakantie. Maar mijn dochter van bijna 3 wil al een jaar absoluut niet in een buggy. Anders had ik het zeker wel gedaan op vakantie.