Tussendoortje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mama van 2 meiden, 24 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Wat voor een tussendoortje geven jullie dat goed vult?
    Voordat Iris voor de 2e keer gaat slapen (rond 16u) heeft ze best wel honger. Ik geef haar vaak liga (fruit / yoghurt heeft ze dan al gehad) of peperkoek, maar daar zit suikerin; ben ik zelf niet zo voor... Rijstwafeltje / soepstengel vult naar mijn idee niet echt...
    Tips?

2. jessica1

jessica1 Niet meer actief

hier ook een liga die van 6 maanden 2de stap
    en soepstengel met drinken?

3. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    Weet niet of je al met brood bent begonnen. Maar een bammetje met smeerkaas vult ook wel

4. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    2x fruit op een dag kan geen kwaad hoor! :)
    Ik gaf/geef 's ochtends altijd fruit en 's middags fruit+evt. nog een stukje soepstengel / halve cracotte ofzo.
    Op het KDV geven ze 's ochtends fruit en 's middags yoghurt en evt een cracotte.
    Ik denk dat ontbijtkoek af en toe ook geen kwaad kan, zolang het niet dagelijks is.
    Persoonlijk vind ik een hele soepstengel of rijstwafel ook wel vullend genoeg voor zo'n kleintje, maar het ligt natuurlijk aan haar eetlust.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    eigenlijk wat al geschreven is:
    Liga,
    soepstengel
    rijstewafel
    en cracotte

6. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

oké...dank jullie wel. Cracotte is ook wel een goed idee...Brood krijgt ze al rond 13u (vetgeten op te schrijven..)
    Ja een soepstengel lijkt goed te vullen; ze is alleen de laatste weken echt aan t vreten geslagen...hihi. Komt ws doordat ze daarvoor 2 weken nauwelijks gegeten heeft door buikgriep.

Deel Deze Pagina