hoi dames... ik kreeg gister weer een folder in de bus van "van Asten"in tilburg... ze hebben 75% korting alles moet weg!!! bv esprit kinderwagen met alles erop en eraan 199,99 compleet kamertje 299,- Baby relax ( maxicosi zeg maar) 49,99 baby kleertjes va 2,99 quinny buzz 399,- quinny speedi sx 399,- alles erop en eraan autostoeltjes va 25,- restanten kinderwagens 75% korting echt vanalles dus voor de geen die er dichtbij woont de moeite waard om ff langs te gaan... groetjes van mij...
ben er zaterdag geweest en we hebben mooie spullen gekocht bij de wandelwagen kregen we zelfs een gratis auto stoeltje en wipstoeltje we hebben ook ledikantje, comode en box gekocht. Half december word alles geleverd Alles was afgeprijsd maar zo alles bij elkaar is het toch een behoorlijk bedrag! We kregen trouwens ook een gratis beer ( mag ook wel voor dat geld hihihi )
hier heb ik er nog 1 ! Wegens beeindiging van onze groothandel kunnen wij de komende 3 weekeinden ruim 3 containers met topmodellen kinderwagens wegdoen tegen absolute bodemprijzen. Het gaat hier om ruim 3000 kinderwagens van alle topmerken! LET OP! DIT IS EEN ÉÉNMALIGE FAILLISEMENTS-VERKOOP EN DAAROM GEVEN WIJ KORTINGEN TOT WEL 85%! 0P=OP WEG=WEG! Voorbeeld: 250 x modellen Quinny 2006 (799,-)vanaf 199,- euro! uw voordeel: 600,-euro! 150 x modellen Esprit 2006 (650,-)vanaf 199,- euro! uw voordeel: 450,-euro! 45 x Quinny SPEEDYsx 2007 (550,-)vanaf 250,-euro! uw voordeel: 300,-euro! 150 x kiddywalkers combi 2007 (950,-)vanaf 349,-euro! uw voordel: 600,-euro! 250 x modellen Quinny 2007 (899,-)vanaf 299,-euro! uw voordeel: 600,-euro! 300 x bugaboo (alle modellen) (799,-) vanaf 299,-! uw voordeel: 500,-euro! En nog véél méér! Dit is slechts een kleine greep! intotaal gaat het om 3000 stuks van 22 verschillende merken en worden verdeeld verkocht over 3 weekeinden! Wees er snel bij want op=op VERKOOP ADRES: Veken 113 1716 KG Opmeer (Noordholland) zondag 1 oktober van 12.00- 17.00 uur (handelaren niet welkom!) Bij vragen kunt u bellen met: Tel: 06- 30 34 35 35 ROUTE BESCHRIJVING : A7- afslag 10 - richting Opmeer - 1e stoplicht rechts (industrie de Veken)
Heb ook m'n kinderwagen dar gekocht. Kreeg een kortingskaart van 15% en heb toen een speedi SX gekocht. Was met korting 395,-- kwijt, model 2006. Ik woon er vlak bij dus krijg regelmatig folders en kortingskaarten . Silly
@ pinguin72 http://www.babysuperstore.nl/ ik kom uit nijmegen dus klik ik 6545 in dan krijg je automatisch van asten. succes
waar heb je dat gevonden van die grote verkoop in Opmeer? Heb je er ook een site van? shit heey dan zijn we net op vakantie
ik was op marktplaats aan het snufelen toen zag ik dat. ik heb die hele advertentie gecopieerd dus dit is alle info wat ik heb. ik heb ook gebeld en hij vertelde mij dat hij ook kinderwagens had staan van model 2005 en die waren nog goedkoper! misschien dat je even kan bellen naar die meneer, hij is heel vriendelijk en misschien heeft hij nog wel zo'n dag in de planning staan of dat je eventueel eerder kan komen? heb nog is die advertenite door gelezen en ik zie dat hij 3 weekenden die verkoop heeft. succes ermee.
ja voor mij wel ik hoop dat mijn zus zo gek is om mee te rijden met me :-D ik moet een km of 140 rijden pfffff er zal vast wel een dag zijn dat je terug bent van vakantie ( hoop ik voor je) doei doei
Collega van me heeft toevallig via zo'n advertentie een crosstrainer gekocht (gisteren). Zoek op marktplaats onder faillisement en zie hoe de advertenties erg veel op elkaar lijken. Oke andere locatie, maar omdat mijn collega contact heeft gehad vandaag met meerdere gedupeerden weet ik dat deze verkoper zich op meerdere locaties binnen Nederland heeft gevestigd. Ik wil iedereen dan ook verzoeken om hier niet naar toe te gaan! Geen garantie, geen ruilmogelijkheid, bij mijn collega werden de goede merken afgekraakt om zo een goedkoper merk te verkopen tegen een hogere prijs dan de marktwaarde. En daarnaast werd mijn collega nog bedreigd ook aan de telefoon. Dus hoe mooi het ook klinkt (vond ik ook, maar had toevallig net vanochtend dat verhaal van mijn collega zelf gehoord), trap er maar niet in en zoek naar echte winkels, of naar echte mensen als je 2e hands zou willen. Groetjes Daphne
ik heb vandaag alweer een nieuwe folder gehad en daar staat eigenlijk niks meer in over korting. wel als je een kamertje van starcollection koopt krijg je een bepaalde kinderwagen cadeau een esprit van 499 voor 199 cross over van 649 voor 449 plus auto stoeltje gratis of een kamertje incl matras, baby foon, 200,- voordeel en een beer. goh ik moet solliciteren daar hihihihihihi staan wel leuke hebbedingetjes in hoor
In Beuningen zit ook wel leuke winkel, alleen beetje duur. Misschien is het wel iets om daar te gaan solliciteren (en bij Prenatel etc). je hebt ervaring met kids, zwangerzijn, spulletjes kopen etc
eej daphne. ff off toppic ik heb vroeger stage gelopen bij prenatal bij ons in de stad maar dat nooit meer daar pffff beuningen lijkt me wel leuk ja wie weet als de kleine geboren is dat ik daar is een open sollicitatie stuur of zo. wel heb ik tegen mijn mannetje gezegd dat als hier dukenburg wordt uitgebreid dat ik misschien daar wel een baby store wil openen diploma heb ik teminste een gedeelte ervan. MDS mogenlijkheid is er dat weet ik dus wie weet ooit! eej maar van die oplichter daar wist ik niks van zo zie je maar weer he.
hallo dames... nou ik ben vandaag bij die fallisements verkoop geweest in opmeer pffff wat een stelletje bij elkaar zeg... ik had van te voren gebeld of ze mutseart erbij hadden zitten en of ze genoeg 4 wielers hadden staan niet dat ik voor niks zou komen! nee zeiden ze we hebben meer dan 3000 modellen en genoeg keus voor jou. ik had nog gevraagd hoe de prijzen lagen en ik kon er vanuit gaan dat de prijzen die op internet stonden overeen kwamen eerder goedkoper dan duurder... nou komen we daar na 140km rijden en wat staat er? 12 kinderwagens en allemaal 3 wielers... toen ik vroeg wat een quinny koste zei hij 700,- schrok me een ongans zeg pffff dus ik vroeg of hij die mutseard had staan nee zegt hij die heb ik niet! maar ik heb wel een mooie 3 wieler voor je! ik zei nee ik kom voor een 4 wieler en niet voor een 3 wieler... toen ze eenmaal in de gaten hadden dat ik niet van de wijs aan het brengen was gingen ze gewoon met een ander verder... dus kort om 140km(280km) voor jan joker gereden!
Niet leuk dus. Maar meestal als je denkt dit is te mooi om waar te zijn.... dan is dat het ook... Wel vervelend zeker als je ook nog gebeld hebt van te voren om te informeren of je niet voor niks zou komen! Wel fijn voor mensen die nu niet helemaal voor die koopjes naar Opmeer hoeven