Ladies, Ik heb een tweedehands kinderwagen gekocht (Maxi-taxi) en nu zit er geen dekbedje bij. Zou je deze los kunnen bestellen ergens? Of zou je ook goed een dekentje kunnen gebruiken?
Hoi, Deze kun je zo kopen bij alle grotere baby zaken zoals de baby max in veenendaal, die heeft hele leuke.. maar ik denk ook wel bij de babydump oid.. succes..
Volgens mij kan je hiervoor het beste een wiegedekentje cq dekbedje voor kopen. Misschien heeft de Hema of V&D iets/?
ja ik denkd at je net zo goed een dekentje kan gebruiken, 2 dan voor in de kou, zit er wel zo'n hoes omheen die aan de kap vastzit?
@Maisy: Er zit inderdaad wel zo'n hoes bij. De wagen is verder helemaal compleet, dit is het enige dat ik mis.
Bij mij zat er ook geen dekbedje bij. Kon dat wel los bestellen maar heb gekozen voor een dekentje en lakentje. Samen met een lekker dik jasje en mutsje en het dekzeiltje moet dat denk ik wel genoeg zijn.
ik zou gewoon een wiegdekentje, of ledikantdekentje wat je dubbel kan doen. ik heb wel een dekbedje er bij zitten maar dekentjes heb je in zulke leuke kleurtjes. nu ik er over nadenk... volgens mij heb ik nog een dekbedje.... mischien heb jij daar interesse in??? moet ik wel even zoeken, en kan hem zo naar je sturen?
bij een babyzaak kan je zo een los dekbedje voor de wagen kopen er zat er bij mij ook geen een bij , voor 10 heb je er al eentje ik vond een dekbedje lekkerder in de wagen dan hoef je je kleintje geen jas aan te doen
@Noura: Als je zou willen zoeken, heeeel graag. Ik heb ook geen extra dekentje, dus die zou ik anders moeten kopen. Ik vind het niks om het dekentje uit de wieg heen en weer te slepen namelijk. @Deb: Is dat zo, dat je dan geen jasje aan hoeft? Dat wist ik niet.
Nikki schopt haar dekentje van zich af als ze wakker is dus bij mij niet zonder jasje in de wagen Ik heb trouwens een lakentje met dekentje...
Ik had bij de 1e ook de maxi taxi citi (wat een rot wagen trouwens!wij gaan hem niet meer gebruiken!) en zat ook geen dekentje bij,alleen zo'n hoes om een dekentje in te stoppen. toevallig hadden we een klein dekentje gekregen van iemand,die er precies in past. Maar volgens mij is dat geen formaatje van een wieg,maar dat weet ik niet zeker.
Hallo, Een dekentje voor in de wagen kan je gewoon los kopen. Wij hebben toevallig van het weekend een dekentje van Quinny gekocht voor in onze wagen. Die moesten we appart kopen zeiden ze in de winkel ze worden er niet standaard bijgeleverd. Het dekentje kostte wel 19.95. Wij hebben deze gekocht bij baby dump. Groetjes Gisimino
hoi, Ik ben toevallig vanmorgen nog wat inkopen gaan doen bij prenatal was op het assortiment 20% korting, dus mooi meegenomen. En was ook op zoek naar dekbedovertrekje voor kinderwagen. De verkoopster zei me dat hun ze niet in t assortiment hadden en dat er bijna niet aan te komen was, want dekbedjes werden bijna niet meer gebruikt. Was gevaarlijk! sommige mensen lieten de baby onbewaakt in de kinderwagen slapen en dat kon gevaar opleveren. Dus heb ik maar een dekentje en lakentje gekocht. groetjes françoise
ik heb bij de hema een babydoek gekocht zo heet dat iig is gewoon een vierkante deken achtig iets.. haha de ene kant is lime groen en andere kant blauw.... maar is prima voor in kinderwagen me beeb doet het er prima onder... verder leg ik het dekentje tot ongeveer iets hoger als zun navel... en hij krijgt dan ook nog jasje aan.. voor het bovenste gedeelte
Wij zijn ook net even wezen kijken en o.a. ook een Quinni en daar zat wel standaard een dekentje bij. De verkoopster zei dat je geen dekbed mocht gebruiken.