bedankt allemaal. Zijn vandaag niet meer wezen kijken is wat tussen gekomen maar morgen gaan we nu De axxis hoeft voor ons niet perse omdat ik zelf geen rijbewijs hebt, dus nooit alleen met me dochter in de auto zal zitten. Dus het stoeltje staat standaart achterin en hoeft dan niet perse te draaien. Maar gaan morgen kijken misschien bevalt die dan wel beter. Gaan kijken voor de maxi cosi tobi en Axxis en de romer king plus want lees hier daar wel goede ervaringen over en op de anwb test zijn die ook goed uit de test gekomen nogmaals bedankt
De axxis kan je volgens mij alleen maar een kwartslag draaien toch? Om je kindje erin te zetten, daarna moet ie weer in de rijstand zeg maar. Dus heeft er niets mee te maken dat je je kindje goed kan zien volgens mij . Hier de Priori, prima stoel! Verstellen/bekleding eraf halen is wat lastig, maar na een paar keer (spugen in de auto, lekker! ) is dat ook zo gedaan. Verder heb ik er geen problemen mee om Eva erin te zetten. Voordeel vind ik dat de Priori een stuk goedkoper is dan bv. de Tobi maar wel net zo goed . En qua gebruiksgemak hetzelfde volgens mij, ik vind het een prima stoel!
okee snoopy bednakt gaan ook voor de priori kijken dan Bij de tobi vind ik het grote voordeel dat die gordels omhoog staan zal maar zeggen. Omdat ik bij de oudste dochter zovaak die gordels goed heb moeten doen omdat ze afzakte heb ik traumas aan over gehouden denk ik hahaha maar gaan nu ook voor die kijken maar de axxis zal het denk ik niet worden want erin zetten hier ook geen problemen mee dan. En die is toch onwijs duur, en heb bij de anwb test zitten kijken en super goed komt die nog niet uit de test ook. Vind ik toch ook wel belangrijk. Weer bedankt allemaal
Bij de Priori blijven de gordel inderdaad niet vanzelf open staan, maar er zitten klemmen aan de zijkant waar je de gordels in kan schuiven en daardoor liggen de gordels niet in de stoel. Ik heb nooit dat Eva op de gordels zit en ik ze onder haar uit moet wurmen. Maar dat moet je inderdaad zelf in de winkel maar even uitproberen
bedankt allemaal we zijn goed geslaagd. Hebben in de winkel ook informatie gevraagd en het is de romer king plus gekocht roze met soort spijkerstof. Die werd ons daar toch ook aangeraden en even gepast en ze is nu een prinsesje. Ze zit er zelfs al in, in de auto. Echt heerlijk. Nogmaals bedankt allemaal.
Hier na uitproberen in de winkel gegaan voor de tobi. Wij gingen aanvankelijk voor de priori, maar deze beviel beter. Milan zit er nog niet in (8,5 maand) maar dat duurt niet lang meer. Nu is het iedere keer huilen in de maxi cosi. Als bij meer dan 9 kilo weegt bij 't cb dan gaat hij erin.
haha wij hebben lang getwijfeld tussen de tobi of de romer king plus maar de tobi verkleurt bij het hoofdding wel eens (althans die roze die ik wou) en dat was bij deze niet dus helemaal blij.
Mijn dochter weegt ook geen 9 kilo, maar is wel lang!! Dus toch in de maxi cosi priori sps. Een goede prijs (99 euro) en een mooie goede stoel!