Ook hier in Ierland is het heerlijk weer op het moment. Gelukkig niet zo warm als in Nederland op sommige plaatsen, maar klagen mogen we zeker niet! Mijn kereltje kon dan ook heerlijk in de zon met water spelen, en een lol dat we hadden! Even uitrusten en een appeltje eten. Ik moet erbij zeggen, dit was de eerste keer dat hij een appel kreeg. Hij pakte hem en ik dacht, ah ja waarom niet hij bijt er vast gaatjes in en gooit hem dan weg. Maar nee hoor, meneer heeft de hele appel op zitten kauwen om vervolgens om een nieuwe te vragen! Showen jullie ook heerlijke foto's in de zon?
Zal ik je zeggen dat ik mijn dochter geen appel durf te geven? Ben als de dood dat ze zich erin verslikt. bij zoon van mn vriendin is dat eens gebeurd en hij liep helemaal paars aan. toen ik dat hoorde, kreeg ik gelijk de kriebels. dus ze krijgt vanalles aan fruit maar appel rasp ik nog maar goed... daar gaat dit topic niet over. Leuk idee TS! Hier mijn meisje die heerlijk aan het genieten is in haar badje: Bekijk bijlage 247641
@2g4e, zal ik dan zeggen dat ik het ook doodeng vond! Ik heb hem nog nooit appel gegeven, mede door alle verhalen hier! Maar hij had hem al gepakt bij de buurvrouw en ik vond het zo gemeen om hem af te pakken. Dus heb ik hem de hele tijd in de gaten gehouden... ging prima pfew! Maar inderdaad, daar gaat het hier niet over Leuke foto!
Ik heb die badjes echt bij heel veel winkels gezien. Ook veel verschillende. Bijvoorbeeld bij Prenatal deze: Prenatal - Speelgoed - Buiten speelgoed - Prenatal - Prenatal Zwembadje met zonnescherm Deze is ook heel schattig Babybadje Intex paddestoel met dakje.
Wij hebben ook die met die kikker en die komt volgens mij van intertoys, maar we hebben m gekregen dus durf t niet met zekerheid te zeggen
Hihi, geweldig dat snoetje vol druppels! Hier is onze dame lekker aan het spelen in de zandbak... Is overigens van twee weekjes geleden of zo!
hier ook al 4 dagen in het badje.. Bekijk bijlage 247759 Bekijk bijlage 247761 en van mijn zoontje heb ik nog geen foto's van buiten, hij slaapt nog veel en wij hebben een koel huis dus hij blijfjt veel binnen als hij wakker is