december...3x cadeautjes!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door chila, 27 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chila

chila Niet meer actief

Hallo,

De maand december....

Allereerst hebben we sinterklaas..
    Dan komt de verjaardag van mn meisje en dan hebben we nog kerst. Hoeveel zouden jullie nou kopen aan cadeaus? Ze heeft nu al wat gehad ivm schoen zetten samen met nichtje toen die kwam logeren. En heb inmiddels al 3 dingen erbij gehaald voor sinterklaas en haar verjaardag.
    Maar tis zo lastig...
    Manlief wil niet zo heel veel doen en ik wil juist alles wel kopen.
    Hoeveel zouden jullie eraan besteden?

2. Lootje

Lootje Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.498
    598
    113
    Ik zou het zeker gezien haar leeftijd toch een beetje beperken. En dingetjes kopen die ze over een half jaar leuk gaat vinden, zo kun je het toch een beetje spreiden!

Maar lastig he, ik zie ook zoveel leuks voor de kindjes!

3. Alex1982

Alex1982 Bekend lid

18 jan 2011
    607
    0
    0
    Ik werk in de jeugdzorg!
    in het o zo mooie zuiden van het land!
    Hoi,

Hier hetzelfde. Ik ben al maanden aan het verzamelen. Wij krijgen voor sint een toet toet garage (van oma en opa). Van ons krijgt die een gebarenliedjes boek (zoon is slechthorend). Nijntje gebaren dvd, nijntje verstoppertje en een bumbaspeeltje voor in bad. Die spullen van gebaren hebben we toch nodig, dus nu doe ik er alleen een papiertje rond. Oja, krijgt ook nog twee borden :)

Voor zijn verjaardag krijgt hij van ons een speekgoedkist. Meer niet. Met kersen doen we niks.

Dus genoeg :)

4. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Hier idem dito.

Mijn meisje word 14 december 2 jaar, ze zit tussen sinterklaas en kerst in.
    we houden het nu wat kleiner want ze krijgt een hoop met sinterklaas en ook met haar verjaardag ook krijgt ze met kerst een cadeau onder de boom.

dure maand de maand december aangezien ik zelf met oud en nieuw jarig bent.

5. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    hier is onze zoon afgelopen weekend jarig geweest en is erg verwend. Van ons heeft hij een keukentje gekregen en alvast wat pannetjes, Met sinterklaas krijgt de rest voor het keukentje en met kerst kijken we nog even maar het gaat een kleinigheidje worden. een autootje of zo.

6. chila

chila Niet meer actief

Dochtertje is ook 24 december jarig :D

7. tassie1980

tassie1980 Actief lid

1 jul 2011
    473
    52
    28
    beilen
    Hier ook een zoontje die 28 dec 2 jaar word. Dit jaar slaan we sinterklaas over.volgend haar rond 3de jaar vind ik vroeg genoeg.van ons krijg hij een fiets voor zijn verjaardag en Kerst moeten we nog even kijken.want krijgt bij opa's en oma's ook nog.

8. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Tip, zeker voor kindjes die 1 jaar worden; koop dingen voor in de toekomst. Bijvoorbeeld buitenspeelgoed of iets waar ze nu nog te jong voor zijn.

Of speelgoed voor vanaf 18 maand en leg het even weg ;)

9. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Dochterlief vorige week jarig geweest.
    Sint doen we (nog) niet aan.

10. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Pfft wij zitten nu ook met hetzelfde probleem dochter word 13 dec 1 jaar dus eerst pakjeavond dan haar verjaardag en dan nog kerst en ook is haar tante dag erna ook jarig.. dure maand december :p en begin januari is mijn man jarig :p

11. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Verjaardag zou ik 1 groter cadeau doen en voor sint wat kleinere cadeaus. Ook dingen voor over een half jaar erbij en boekjes ofzo.
    Kerst net als sint.

12. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Sinterklaas doen we dit jaar nog niets aan. Oma heeft wel een paar schoen cadeautjes gekocht en a.s. zondag gaan we naar sinterklaas, maar verder vieren we het niet. Op 7 december wordt hij twee.. dus ook dan krijgt hij veel cadeaus van familie e.d.
    Wij hebben hem een keukentje gegeven, daar wordt al volop mee gespeeld. En met kerst krijgt hij 4 of 5 cadeautjes. Ongeveer 20 euro totaal. Zijn neefje en nichtje krijgen ook 4 of 5 cadeautjes van ca 20 euro.

13. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.616
    1.156
    113
    waarom met sint EN kerst cadeaus?? en niet of, of... kreeg ik vroeger ook niet hoor! haha

en idd zeker nu nog niet te gek, je weet zelf al niet wat je moet kopen en dan krijg je ook nog een hoop...

ik zou vooral dingen kopen die je toch nodig hebt maar niet alleen echt speelgoed... bijv
    verf
    wasco krijten,
    klein stoeltje voor bij de bank,
    dvds
    bestek zodat hij zelf kan eten
    setje kleren,
    dagje zwemmen,
    dierentuin
    loopauto

ideeen genoeg! haha succes ermee

14. pinklady77

pinklady77 Bekend lid

31 jul 2009
    671
    0
    16
    Onze oudste is 18 dec jarig. Dan komt er nog bij dat opa's en oma's gescheiden zijn, dus met sint en verjaardag veel kadootjes! Wij geven zelf met sint kleine kadootjes en verjaardag 1 groot kado. Ik spreid wat over het jaar zodat ze bijvoorbeeld in de zomer een kado krijgt waar ze dan op dat moment iets aan heeft...

15. chila

chila Niet meer actief

Omdat we sinterklaas bij schoonfamilie vieren en kerst bij mijn ouders.

Deel Deze Pagina