Ik zou een tientje voor een babybadje niet zonde voor het geld noemen. Een extra wasmand is nl rete handig hahaha
Ik gebruikte het badje alleen maar om haar na het douchen even in te leggen, ingewikkeld in handdoeken zodat ik me kon afdrogen, na het douchen. Ik heb wel heel veel de tummytub gebruikt en daarna in het grote bad gegaan.
Ik heb geen gewoon bad dus die valt af, wij douchen op de tegels (inloop douche). Ik twijfel nog of ik een digitub ga aanschaffen of een simpel badje.
Ik heb een tummytub, enorm groot ding (merkloos) en die vond ik eigenlijk niet zo handig. Daarnaast een badje van Ikea, 6,- ofzo, zitten anti slip randjes onderin het badje en past op een normale standaard. Het badje heb ik alleen in het begin gebruikt, toen de navelstreng er nog op zat en nu af en toe voor de oudste om zelf in te spelen etc. Maar verder gingen ze beide mee onder de douche
Wij hebben zo'n simpele badset van de Babydump gekocht, met standaard. Werkt prima. Alelen de thermometer die erbij zit vind ik heel erg langzaam, dus ik gebruik gewoon mijn digitale, werkt prima. Ik heb er ook een badzitje bij, omdat ik met links slecht kan tillen. En het flesje shampoo gooi ik na gebruik gewoon achter mij in de wasbak, die vind ik na het badje wel weer
Voor de mensen zonder een bad maar een groter kindje wel graag nog in een badje willen laten badderen: bij de action verkopen ze van een wat soepeler materiaal dan de babybadjes soort van mega teiltjes. Ik weet dat veel mensen die als badje waar ze in kunnen zitten hebben aangeschaft: 3.49 kosten die ofzo.
Ik heb een luma badje.. Was even wennen omdat wij bij de vorige altijd Bebe jou hadden maar tot nu toe gaat het prima!
Wij gebruiken hier het badje van Stokke! deze kan je invouwen. In huis/badkamer weinig ruimte en een badje met standaard stond alleen maar in de weg. Zet hem gewoon op het aanrecht zodat ik hem makkelijk vol en leeg kan laten lopen en na het wassen badje invouwen en staat niet meer in de weg! Ik vind hem super handig