wat is voor jullie de beste babyfoon

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door rosannanl, 26 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rosannanl

rosannanl Actief lid

7 jan 2008
    236
    0
    0
    horeca.serveerster
    St.Maartensvlotbrug
    Hallo,

ik wil van jullie graag weten wat voor jullie de beste babyfoon is en waarom,wat voor specials die heeft,etc...

Ben zelf ook op zoek maar kom er maar niet uit!!!

groetjes
    rosanna

2. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik heb de Alecto DBX 82, met extra zender. Wij hebben voor deze gekozen omdat je er later een extra zender bij kunt kopen en dan dus 2 zenders op 1 ontvanger kunt instellen. Erg handig. Hij is niet goedkoop, geloof ik, maar ik heb de uitbreidingsset ook pas gekocht toen Jitte geboren is.

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Wij hebben een alecto DBX 88.

Deze is niet uit te breiden, maar vind hem verder erg fijn. Kan vanuit onze unit de muziek nog een keer aanzetten, kan zien hoe warm het is op de kamer.

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Voor ons is de beste babyfoon, geen babyfoon ;)!
    Heerlijk zonder dat ding moet ik zeggen ;)! We horen de kindjes toch wel als ze wakker zijn dus vind het niet nodig om zo een 'herrie ding' aan te schaffen ;)! Das dus ook nog een optie.

5. muiz

muiz Actief lid

22 feb 2008
    287
    0
    0
    Nou hier ook een Alecto DBX88, ben er superblij mee. En ik hoor mijn zoontje niet als ik beneden zit dus het is wel makkelijk en zeker geen "herrie ding".
    Ik vind het gewoon geweldig dat ie ruisvrij is en een leuke bijkomstigheden zijn het nachtlampje erop en de temperatuurmeter en de liedjes voor dramanachten.

6. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Alecto DBX-99.
    Ik vind hem super. Gebruik de liedjes elke keer als ze gaat slapen, ze vind ze fijn om naar te luisteren. Meestal slaapt ze helemaal of bijna als alle liedjes geweest zijn. Voor mij handig graadmeter.
    Ik hoor ons meisje ook niet als ik de babyfoon niet gebruik. Of pas veel te laat. Ze hoeft zich niet eerst overstuur te huilen voordat ik naar haar toe ga.
    Dus ben ook van mening dat het geen herrie-ding is en vind het heerlijk dat ik haar meteen kan halen als ik hoor dat ze honger heeft.
    Geef je borstvoeding, dan wordt sowieso aangeraden niet te wachten tot de baby huilt. Aan de signalen ervoor kun je al merken dat je kindje honger heeft!

Temperatuur meter is makkelijk. Hij gaat dan trillen. Maar dat kun je ook afzetten. Anders is het wel irritant, zeker nu want het is gewoon te warm....

7. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    DBX 88!

Super ding! Je kan de temperatuur zien en je kan muziekjes aanzetten van afstand.

8. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Wat ik nog toe wil voegen, en dat zal bij de anderen die hier genoemd zijn ook wel kunnen, is dat je de gevoeligheid kunt instellen. Bij Jitte staat de zender erg gevoelig zodat ik het eerste piepje/zuchtje/smakje al hoor en Jelle moet echt roepen/huilen om een reactie te krijgen... Dat laatste omdat hij vaak in zijn slaap ligt te hummen, en daar word je helemaal knetter van als je dat de halve avond met aanhoren... :D

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.195
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Philips Avent. Voordelen je kan licht aan doen, muziek aanzetten, temperatuur, luchtvochtigheid. En alles kan je ook vanuit beneden regelen.

10. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Wij hebben ook gekozen voor de Philips Avent om dezelfde redenen als hierboven :)

11. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik heb er ook nog geen een maar dat is mede omdat ik haar straks toch wel hoor als ik beneden zit.
    Mocht dat niet zo zijn of ik voel me er toch niet prettig onder dan ga ik ook op zoek naar een alecto.

12. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    voor de eerste hadden we een philips avent. toen een alecto gekocht met uitbreiding toen de tweede kam, maar waren al te verwend met dect geluid, dus nu 2 avents met 2 ontvangers. ik hoor ze zonder babyfoon niet, dus hier een must en dan graag een goede.

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    heb dr al twee versleten en nu sinds kort een alecto dbx99 en vind het een geweldig ding. in ons huis hoor je ook echt de geluiden niet en zijn we er echt een nodig. je kunt trugpraten alles regelen vanaf de ouderunit. temp weergave ed en straks als de kleine er is kan je zelfs een soort stopwacht instellen voor de voedingen helemaal handig dus.

ons meisje is dus nu 3,5 en gebruik hem nog steeds en kan nog echtn iet zonder hoor.

14. rosannanl

rosannanl Actief lid

7 jan 2008
    236
    0
    0
    horeca.serveerster
    St.Maartensvlotbrug
    Hallo,

bedankt allemaal voor jullie berichten.
    ik zie dat de meerderheid toch een alecto heeft en erg tevreden is.
    Denk er toch over om er ook maar een aan te schaffen.
    groetjes
    en bedankt
    rosanna

Deel Deze Pagina