Welke voetenzak hebben jullie en is deze fijn? Ik ben in het bezit van een Maxi Cosi Pebble en een Bugaboo Cameleon.. Aangezien mijn kindje in januari wordt geboren, denk ik dat het slim is om een voetenzak te kopen, zoiezo voor in de Maxi Cosi.. Kan een voetenzak ook als dekentje gebruikt worden in de Bugaboo? Of hoe stoppen jullie je kindje onder in de kinderwagen? Alvast bedankt
Hoi, voor de maxi cosi had ik de voetenzak die erbij hoorde, ik vond hem fijn. verder heb ik ook vaak de lidger shelter draagzak gebruikt en die kan ook in de maxi cosi, er zit een opening in voor de gordel. het fijne is dat je dan je kindje bij je kan dragen en als hij slaapt je hem niet uit de zak hoeft te halen maar zo de maxi cosi in kan. Ik heb ook de bijbehorende voetenzak bij de maxi cosi wandelwagen, ik vind hem fijn maar niet mooi. Mijn vriendin heet een lodger bunker en die vind ik erg mooi en lekker warm.Alleen had ik al een voetenzak en om nu er een dure zak bij te kopen, dat heb ik dus neit gedaan. Ik weet verder niet wat er allemaal in de bugaboo past. Succes met je keus. Miek
Ik heb deze voor in de maxi-cosi maar dan de bruine variant! Echt ideaal!! Je kunt hem onder de verkleiner doen dan hoef je niet telkens de zak open te doen. Dan klap je hem heel makkelijk dicht! Wij zijn er in ieder geval heel blij mee!
Geen voetenzak voor de maxicosi gehad, we gebruikten de cosi enkel in de auto en daar is het warm zat. Verder hadden wij de voetenzakken die bij de wagen hoorde.
hier ook alleen de maxi cosi gebruik voor in de auto...ALS ik em op de wagen zet...dan gebruik ik gewoon een dekentje.. (baby zit zo in gekropt dat ie het echt nie snel koud heeft...dekentje is genoeg en mutsje in de wagenbak deken+laken...kindje: romper+truitje+vestje/jasje+mutsje (bugaboo is erg beschut, kindje krijgt het echt nie zo snel koud ( door dekje en kap)
voetenzak voor bugaboo is voor als je kindje groter is en je de wagen ombouwt( dus met een mnd of 5/6)
Hier ook een maxi cosi voetenzak, een wat goedkopere voetenzak uit een babywinkel gekocht en sinds gister de wallaboo voetenzak, ik ben met de laatste het meeste blij, heerlijk warm, me meisje lijkt deze ook erg lekker te vinden. Ik heb m ook al gebruikt in de kinderwagenbak, me meisje er in, en daar dan overheen de kap van de wagen.
Ik heb vorige week bij de prenatal een maxi-cosi voetenzak gekocht. Is nnormaal daar 54 euro en was nu maar de helft. Dus dat vond ik wel de moeite waard om er nu wel een te kopen.
Wij hebben ook de maxi cosi pebble, met de bijbehorende voetenzak. Wij hebben de maxi cosi mura 4. In de reiswieg hebben we een dekentje, en gaat mijn moeder een wikkeldoek (zoals een lodger wrapper) maken. In het zitje hebben we geen voetenzak. Ten eerste vind ik de bijbehorende zak erg lelijk (sorry). En ik wil even aankijken of we dat nodig vinden tegen die tijd. En zo ja, dan vind ik de lodger bunker wel gaaf (misschien dan mijn moeder weer lief aankijken om het na te maken ). Of we kopen een universele. Maar dat zien we tegen die tijd wel!
wij hadden in de maxicosi ook een voetenzak omdat ons kleintje ook in de winter geboren is. Zo hoefde we geen jasje aan te trekken als we naar de auto liepen en konden we de voetenazak open doen als we een eind met de auto weg moesten en het warm werd. In de wagenbak van de bugaboo hadden we de lodger shelter, ook ideaal omdat hij lekker warm is en met een mutsje op ook geen jas meer nodig...
De Bugaboo voetenzak kan niet in de reiswieg. In de voetenzak zit namelijk een hoek voor het zitgedeelte en dat ligt niet echt comfortabel in de reiswieg voor zo'n kleintje. Voetenzak voor een maxi cosi of wrapper is wel aan te raden als je midden in de winter zit. Vooral wanneer je hem gaat gebruiken op de kinderwagen, zodat het kindje uit de wind ligt. In de reiswieg is een dekentje+lakentje meer dan genoeg omdat je kindje zelf nog een verstje/jasje aan heeft en het winddekje van de kinderwagen gaat er ook nog overheen dus je kindje ligt dan lekker uit de wind en de kou. Een wrapper kan natuurlijk eventueel ook als vervanger van een dekentje lakentje.
Mijn moeder heeft zelf een wrapper gemaakt met gat voor de maxi-cosi gordel. Die gebruikten we in de mc, in de kinderwagenbak, bij het consultatiebureau en in alle andere situaties waarin het handig was om hem lekker warm te vervoeren. De vorige was een herfstkindje, nu verwachten we een winterkindje, dus vraag ik aan m'n moeder of ze er nog 1 wil maken, we gaan hem nu waarschijnlijk nog vaker gebruiken. Ik zou trouwens voor in de auto niet iets speciaals kopen, een dekentje werkt net zo goed. Bovendien zet je de verwarming aan in de auto, dus is het al snel gewoon 20 graden.