Hallo allemaal, De titel zegt het al, ik heb twee rode flessen (Difrax), twee rode spenen, twee rode rubbers voor onderin, twee rode doppen... alles is rood!!! Het is natuurlijk wel schoon en heus niet stuk, maar ik baal wel als een stekker want het ziet er niet uit! Heeft iemand tips hoe ik dit kan verwijderen?? Liefs van mamakarlien
ik zoek ook tips want ik heb het probleem met mijn lepels van Nuby. Deze zijn door het eten ook rood geworden.
lepeltjes even in zoutwater zetten, daarna weer in de vaatwasser en klaar. Spenen even in wat azijn uitkoken. Kan met de lepeltjes ook wel als je toch aant uitkoken bent. net als wortel is tomatensaus echt een ramp!
Ik heb liever mn flessen/monddoenkjes slabben rood dan dat ik t in mn shirt heb.. krijg t daar maar weer uit
Nou idd... die worteltjes in de kleertjes.... dat gaat er dus echt NOOIT meer uit! Maarre... die azijn tip... werkt het??!
Worteltjes gelijk uitspoelen en met ossegal zeep eruit halen. Dan krijg ik het nog weer weg. Gewoon in de wasmachine niet. Jacob had bij oma oranje limonade gehad, dus de speen nu ook helemaal oranje. Straks ga ik alles even in de azijn gooien.
flessen deed ik altijd uitborstelen met koffiedik, daarna gewoon afwassen. dat was een tip van mijn schoonmoeder,en werkte perfect.
Nee sinds gister, maar het is geen tomaat maar iets van sinasappel. Vannacht in de vaat wasser geweest en vandaag in de azijn. Vannacht gaat het weer in de vaatwassen en dan probeer ik het morgen nog wel weer een keertje in de azijn te doen.
mss t soort lepeltje. Ppff blijft toch hardnekkig hihi dan kun je beter kleurstoffen hebben, die gaan er beter uit dan dat natuurlijk spul
Het lepeltje vind ik niet zo erg (nuby) maar de flessenspeen baal ik wel van. Deze gaat nu maar standaard mee naar oma.