Hier vooral de telefoon en afstandbediening maar die mag hij niet, net zoals mijn sleutels Hij speelt eigenlijk het allerleukst met z'n Cars takel loopwagen hij rent de kamer rond en doet dan een ander speelt op de zitting
Tot een paar dagen terug was dat de groene bijtring van Avent, ze begon altijd te zwaaien en te wapperen als ze 'm zag Nu is ze helemaal weg van de V-tech baby muziekspeler. En haar pratende Pip vind ze ook súper! Die tovert altijd een glimlach op haar gezicht. Hij staat op haar slaapkamer, ze vindt naar bed gaan niet altijd een feestje, maar zodra Pip een liedje voor haar zingt (ook standaard voor het slapen gaan) dan is ze alles vergeten.
Favoriet hier is al enige tijd de babywalker van V-tech en het muziekboekje van V-tech. Verder blokjes (om vast te houden en op te bijten, zo gaan ze het hele huis door vind ze op de meest rare plaatsen weer terug) en sinds enkele dagen de stapelbakjes. Ze begint te begrijpen dat je ze op elkaar kan zetten.
@Kwabbernoot: hier ook veel poezentikkertje, alleen tikken de poezen ook wel eens terug. Verder de Fisher-Price Cornpopper loopwagen: het zitje is een klep met daaronder een opbergruimte en daar kun je van alles instoppen... Zo vind ik daar regelmatig de afstandsbediening terug, of z'n sokken Ook boekjes doen het goed en vooral ook veel heen en weer lopen, allerlei spullen naar papa en mama brengen (zoals pannen, tijdschriften en speelgoed).
Op dit moment is de Toet Toet garage helemaal het einde, net als rommelen in een doos duplo. Ook rijden met autootjes en gooien met een bal is super leuk!
De oudste is verzot op boeken en buiten spelen met de hond. Tja... En de toet toet garage vind hij erg leuk. Is inmiddels ruim 2. De jongste is bezeten van een rammelaar die al 17 jaar oud is. Geweldig ding. Kun je op kauwen, kun je mee gooien en vooral ook heel hard mee slaan op de vloer, op tafel of mama's hoofd (iets minder geslaagd). Gekregen van een vriendin die iets ouder is en iets oudere kinderen heeft.
hier ook de babywalker van vtech (ligt hier op de grond) labeltjesdoekjes en het hoesje van de ipod.... maar het allerleukste vind ik dat ze de 2 zelfgemaakte pipos van mijn overleden oma zo leuk vind. We doen daar op haar aankleedkussen sochtends altijd spelletjes mee. En ze klemt ze helemaal vast om mee naar beneden te nemen. en ligt er dan op haar speelkleed heel lief mee te kwebbelen. En 's avonds gaat ie weer mee naar haar commode.
Nouja niet echt 'babyspeelgoed' maar hier is dit toch echt wel favoriet! The best toy ever | Facebook
Hier vind ze haar roze telefoon en spiegel van Vtech erg leuk! Ook de zingende pip is favoriet! Ze houdt eigenlijk van alles wat muziek maakt.
Tiny love speelkleed met bogen en zo'n ding waar muziekjes uitkomen als je ertegen trappelt (alleen trapte hij zó hard dat de steuntjes afbraken) Fisher Price stapelbare/nestbare auto's (ook superhandig om mee te nemen omdat ze dus in elkaar passen) Knisperboekjes (vooral om in z'n mond te stoppen) en kiekeboe-boekjes met spiegeltje achterin van de bieb. En papa en mama zijn helemaal favoriet! Hij volgt ons overal, echt superschattig!
Hier momenteel alle huishoudelijke spullen van mama: -trekker -dweil op een dweilstok met bijbehordende dweilemmer -kamerbezem -stoffer en blik -afwasborstel - gieter Ik kan me niet omdraaien of meneer heeft de kastdeur al opengedaan om te gaan bekijken wat hij nu eens gaat schoonmaken voor mama Van het weekend komt mn zwager om de deurklink omhoog te zetten word er gek van hahaha
Vormpjesbal Magisch liedjesboek Huis van little people Piano Boeken (en reclamefolders ) Schoenen Afstandsbediening Woezel en pip tv Planten (vooral de potgrond) Nijntje puzzel