Welk babyspeelgoed is bij jullie favoriet?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ellalalaaa, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Hier vooral de telefoon en afstandbediening maar die mag hij niet, net zoals mijn sleutels :)

Hij speelt eigenlijk het allerleukst met z'n Cars takel loopwagen hij rent de kamer rond en doet dan een ander speelt op de zitting :)

2. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Tot een paar dagen terug was dat de groene bijtring van Avent, ze begon altijd te zwaaien en te wapperen als ze 'm zag :D

Nu is ze helemaal weg van de V-tech baby muziekspeler.

En haar pratende Pip vind ze ook súper! Die tovert altijd een glimlach op haar gezicht. Hij staat op haar slaapkamer, ze vindt naar bed gaan niet altijd een feestje, maar zodra Pip een liedje voor haar zingt (ook standaard voor het slapen gaan) dan is ze alles vergeten.

3. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Favoriet hier is al enige tijd de babywalker van V-tech en het muziekboekje van V-tech.
    Verder blokjes (om vast te houden en op te bijten, zo gaan ze het hele huis door vind ze op de meest rare plaatsen weer terug:D) en sinds enkele dagen de stapelbakjes. Ze begint te begrijpen dat je ze op elkaar kan zetten.

4. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

13 feb 2011
    1.821
    72
    48
    Groningen
    @Kwabbernoot: hier ook veel poezentikkertje, alleen tikken de poezen ook wel eens terug.

Verder de Fisher-Price Cornpopper loopwagen: het zitje is een klep met daaronder een opbergruimte en daar kun je van alles instoppen... Zo vind ik daar regelmatig de afstandsbediening terug, of z'n sokken :D

Ook boekjes doen het goed en vooral ook veel heen en weer lopen, allerlei spullen naar papa en mama brengen (zoals pannen, tijdschriften en speelgoed).

5. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Op dit moment is de Toet Toet garage helemaal het einde, net als rommelen in een doos duplo. Ook rijden met autootjes en gooien met een bal is super leuk!

6. Storm

Storm Niet meer actief

De oudste is verzot op boeken en buiten spelen met de hond. Tja...
    En de toet toet garage vind hij erg leuk. Is inmiddels ruim 2.

De jongste is bezeten van een rammelaar die al 17 jaar oud is. Geweldig ding. Kun je op kauwen, kun je mee gooien en vooral ook heel hard mee slaan op de vloer, op tafel of mama's hoofd (iets minder geslaagd). Gekregen van een vriendin die iets ouder is en iets oudere kinderen heeft. :D

7. Nureen

Nureen Actief lid

12 mei 2010
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    grote 'lego' blokken in een grote bak, heel veel plezier mee.....

8. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

hier ook de babywalker van vtech (ligt hier op de grond)
    labeltjesdoekjes
    en het hoesje van de ipod....

maar het allerleukste vind ik dat ze de 2 zelfgemaakte pipos van mijn overleden oma zo leuk vind. We doen daar op haar aankleedkussen sochtends altijd spelletjes mee. En ze klemt ze helemaal vast om mee naar beneden te nemen. en ligt er dan op haar speelkleed heel lief mee te kwebbelen. En 's avonds gaat ie weer mee naar haar commode.

9. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat mooi, Winniedepoeh! Ik kan me goed voorstellen dat dit heel bijzonder is!

10. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
  11. Eefje070809

Eefje070809 Actief lid

2 mrt 2010
    111
    1
    0
    ballen & auto's en dan vooral een toet toet auto's van vtech!

12. Desii

Desii Actief lid

7 nov 2009
    271
    0
    0
    Hutje op de hei
    Jumperoo van Fisher-Price! :D

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hier vind ze haar roze telefoon en spiegel van Vtech erg leuk!
    Ook de zingende pip is favoriet! Ze houdt eigenlijk van alles wat muziek maakt.

14. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Tiny love speelkleed met bogen en zo'n ding waar muziekjes uitkomen als je ertegen trappelt (alleen trapte hij zó hard dat de steuntjes afbraken)

Fisher Price stapelbare/nestbare auto's (ook superhandig om mee te nemen omdat ze dus in elkaar passen)

Knisperboekjes (vooral om in z'n mond te stoppen) en kiekeboe-boekjes met spiegeltje achterin van de bieb.

En papa en mama zijn helemaal favoriet! Hij volgt ons overal, echt superschattig!

15. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hier momenteel alle huishoudelijke spullen van mama:
    -trekker
    -dweil op een dweilstok met bijbehordende dweilemmer
    -kamerbezem
    -stoffer en blik
    -afwasborstel
    - gieter

Ik kan me niet omdraaien of meneer heeft de kastdeur al opengedaan om te gaan bekijken wat hij nu eens gaat schoonmaken voor mama ;) Van het weekend komt mn zwager om de deurklink omhoog te zetten word er gek van hahaha

16. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Vormpjesbal
    Magisch liedjesboek
    Huis van little people
    Piano
    Boeken (en reclamefolders ;) )
    Schoenen
    Afstandsbediening
    Woezel en pip tv
    Planten (vooral de potgrond)
    Nijntje puzzel