Kraamcadeau collega

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tamaraliza, 29 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Hoi meiden!

Ik weet niet of het hier goed staat... Anders moet hij maar worden verrplaatst :)
    Mijn collega is pas geleden bevallen van een meisje. Namens het hele team van mijn werk (ongeveer 20 pers.), koop ik het kraamcadeau. Binnenkort komt de desbetreffende collega langs met de kleine en dan willen we de cadeaus aanbieden. Ik heb al een aantal kleine dingetjes, maar heb nog geld (ongeveer 50,-) voor iets groters. Heeft iemand een leuk idee wat ik daarvan zal kopen?

Liefs Tamara

2. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    tja...wat heeft ze al?
    misschien een leuke boxmobiel...of een draagzak? of een wipstoeltje? zoiets zou ik dan denken :)

3. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    kadobon voor een fotoreportage ;)
    ik werd een beetje gek van al het speelgoed dat we kregen.....de kadobon vond ik echt super leuk

4. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Eens met Pandora. Ik heb het eens gegeven (dat was een goeie voor de kraamtranen) en toevallig is ook een collega van mij bevallen en we gaan het haar ook geven met de afdeling.

5. Storm

Storm Niet meer actief

Ik zou ook voor een cadeaubon gaan. Kunnen ze zelf kijken wat ze nog nodig zijn en wordt altijd gewaardeerd.
    Tenminste, hier door mij toen wel. ;)

6. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Ik heb van m'n collega's een Lodger wrapper gekregen, vond ik erg leuk! En van de collega's van mijn man een leuke babygym. Cadeaubon voor een fotoreportage vind ik ook een leuk idee.

7. Birgitte

Birgitte Bekend lid

13 jul 2010
    792
    0
    16
    Ik zou er een paar mooie kinderboeken van kopen. Rupsje nooit gedacht bv. Klassiekertje die in geen kinderboekenkast mag ontbreken!! En wat dacht je van de gouden boekjes en... wat is er mooier dan kinderboeken...

8. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ja indd kinderboeken of een besteksetje met de naam van de kleine erop. Of een bon voor een fotoshoot. Hahah er is zoveel leuks te bedenken!

xx

9. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo klassiek dat je de naam van het boek verkeerd hebt. Rupsjenooitgenoeg heet die!

Bon voor foto reportage had je mij niet blij mee gemaakt. Waarom bel je niet even of ze nog iets specifieks nodig heeft?

10. Birgitte

Birgitte Bekend lid

13 jul 2010
    792
    0
    16
    Ja natuurlijk, wat stom van me:) jRupsje nooit genoeg is het.... toppertje is dat hoor!! en al die boekjes van Nijn... daar kan ik ook geen genoeg van krijgen...

11. singa

singa Niet meer actief

Ik heb van mijn collega's ook boeken gekregen. Van Dribbel en Dikkie dik. Echt super leuk. We lezen nu voor uit die boeken.

12. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Een babymandje van NIE•NE met naam van de baby erop. Heel persoonlijk en niemand verwacht het. De kleine ronde is prima voor alle verzorgingsproducten op de plank in de babykamer.

Charlie

Deel Deze Pagina