Julie heeft een huidje wat eigenlijk overal tegen kan. Ze gaat meestal in bad met Zwitsal schuimbadje, maar ik gebruik ook wel de goedenacht variant, en ook wel eens van Natusan. Babybadschuim van Etos eigen merk heb ik ook wel eens, ruikt ook lekker en schuimt goed. Na het badje smeer ik haar in met Weleda iedere dag olie, als ze in een Zwitsal goedenacht badje is geweest met bijpassende bodylotion, en is ze in de Natusan geweest, ook bijbehorende olie. Ciaransmummy, ben zelf een enorme Rituals-fan, maar wist helemaal niet dat ze daar ook babyspul van hadden!
Wij gebruiken balneum extra vettend in het badje, zoontje heeft vaak droge plekken op z'n huid. Onder de douche zwitsal wascreme en zwitsal shampoo.
Hier een grote fan van de badproducten van Lief!. Ik heb nu een badschuim en shampoo, en toen hij nog kleiner was gebruikte ik de badolie. We doen hem om de dag in bad. Hij heeft best een gevoelige huis, bleek achteraf overgevoelig voor bepaalde wasmiddelen, maar deze badproducten verdraagt hij prima!
badolie van lief? mag de babyolie dan ook in bad ofzo? op 'mijn' baby olie staat specifiek dat het niet voor in bad is.
Schuimbadje van kruidvat, zwitsal erg verschillend eigenlijk, Chloé heeft geen gevoelig huidje dus daar hoeven we geen rekening mee te houden!
Hier stem ik de badproducten idd af op mijn kleintje.. Soms heeft ie last van zn huidje en dan doe ik balneum extra vettend in zn badje, soms is hij erg verkouden, en dan doe ik zwitsal eucalyptus in zn badje, met zn speen in zodat hij het echt door zn neus ademt.. Werkt erg goed hier trouwens.. en anders gewoon de normale zwitsal
wij hebben heel veel smeersels en badproducten - Zwitsal schuimbad - Prinsessen en piraten douchegel van zwitsal - organisch badschuim uit Engeland - Lief! badschuim - Dora badschuim - Eucalyptus badje en Goedenacht badje van Zwitsal Doe erin waar we zin in hebben Hier hebben ze beide sterke huidjes die overal tegenkunnen
Hier ook zwitsal schuimbadje, meer voor het schuim eigenlijk dan voor het luchtje. Ik was hem voor ik hem in bad doe met babywasgel (merk varieert, meestal eigenmerk etos of zo).
Hoop dat je mijn ongevraagde advies niet opdringerig vind maar op droge plekjes moet je juist geen Bepantin of Sudocreme smeren. Het is bedoeld om de vochtige huid, in de luier, 'in te drogen' zodat deze sterker is/wordt en minder snel kapot gaat. Op droge/schrale plekjes moet je juist iets vettigs smeren zoals good old Vaseline.
Hier een baby'tje met een erg lastig huidje... Hij gaat twee keer per week in bad met Balneum extra vettend en verder gebruik ik zo weinig mogelijk. Hij wordt toch nog niet vies... Voor zijn droge plekjes heeft hij cetomacrogol (dat is een extra vettende zalf met vaseline) en soms hydrocortison...
Oke, dat wist ik dan weer niet zo leer je nog wat! Thanx! ik zal er voortaan vaseline op smeren, die hebben we ook in huis! Maarre... ik vond bepanthen eigenlijk altijd zo vettig, dus ik dacht dat het daarom wel kon! Blijkbaar niet dus!
Zwitsal voor de droge huid (badmelk). Onze kleine had een enorme droge huid aan het begin maar met deze badmelk was het na 2 dagen over.
Balneum badolie...medicinale badolie van de apotheek, ik had vanalles gehaald voor zijn droge huidje, maar onze kleine bleek eczeem te hebben. Nu kreeg ik Groninger lotion van het ziekenhuis, daar moet ik hem helemaal mee insmeren voordat hij in bad gaat, en verder niks in het water gooien.Hij is echt superrrzacht als hij eruit komt! Maar voordat we die eczeem ontdekten deden we Zwitsal slaap lekker met lavendelgeur en daarna masseren met de olie...ruikt heerlijk!
kan je mss linkje of plaatje plakken? ik kan nl alleen de mama badolie vinden op de lief site, en de baby babyolie (niet zijnde badolie vlgs mij). tnx!