Hier Pampers. Ben er erg tevreden over, en heb daarom eigenlijk ook nog nooit een ander merk gebruikt..
Eerst kruidvat, vond de pampers toen niks, maar nu toch echt een pamper fan. Koop ze wel in de aanbieding anders even een pakje kruidvat.
hier kruidvat luiers of babysmile van schlecker! ook wel eens pampers, maar dan ruik ik niet of het een poepluier is.
hier kunnen mijn kindjes niet tegen de pampers. krijgen ze meteen rode billen van,en liggen ze dus open. voor dévana gebruik de luiers van de ah. voor bastiaan die van het kruidvat.
Hier gebruiken we altijd Huggies, deze zijn namelijk smaller kwa pasvorm en zitten dus beter bij onze kindjes.
Hier de luiers van de Aldi.. bevallen prima alleen hebben ze geen newborn of kleine luiers.. das wel stom.. in het begin gebruik ik dus pampers of c1000 luiers.. die vind ik allebei errug prettig.. tis puur om de kosten te drukken (vind t zonde om voor een schijtzak veel te betalen).. heb wel s periodes gehad dat ze veel doorlekten omdat de pasvorm niet goed was bij die leeftijd, maar dan kocht ik idd andere.. c1000 meestal...
hier altijd pampers bij beide kindjes, maar tot nu toe altijd in de aanbieding kunnen kopen dus 3 pakken voor 20 euro, heb dus altijd een flinke voorraad staan
Met stip op nr.1 de Kruidvatluiers. Pampers vind ik niks, Etos wel aardig, op het kdv gebruiken ze Huggies en die zijn ook wel OK.
Wij gebruiken ze van de c1000. Pampers vonden we ook fijn, maar Lianna hield het daarin 's nachts niet droog.
Voor mijn dochter gebruik ik pampers en voor mijn zoontje gebruik ik meestal huggies. Ik koop ze wel altijd in de aanbieding, stuk goedkoper.
Hier pampers die we in de aanbieding kopen... Bij pampers geen last van luieruitslag... andere merken helaas wel... En luieruitslag is pijnlijk voor die kleintjes...
Roy krijgt uitslag van de Pampers, dus wij zijn iets anders gaan zoeken. Lidl luiers bevallen prima en gebruiken we eigenlijk het meest. Soms ook de Aldi luiers of de Kruitvatluiers. Die van het Kruitvat heeft hij op het kdv ook. Lidl luiers zijn iets stugger als de Aldi of de Kruitvatluiers, maar ik vind ze prima en belangrijker nog: bij mijn zoontje zitten ze prima.
Hier ook pampers. Baby dry. Bevallen erg goed. Ze slaapt op haar buik en de laatste paar dagen was haar buikje een beetje nat. Nu krijgt ze 's nachts maatje 4 aan en dat gaat beter!
Hier ook altijd pampers. Zijn we mee begonnen en die bevielen meteen goed, dus geen andere geprobeerd. Op ´t kdv krijgt ´ie kruidvat-luiers, en die zitten ook goed.
Pampers die vind ik erg goed!Ze zijn lekker flexibel en zacht,wat ik echt een pre vind !Je kindje brengt er dag&nacht zeker zijn eerste leven in door,dus het mag wel comfortabel zijn! kruidvat vind ik ook ok!Huggies te smal en ook erg hard!Maar ze zijnwel lang droog
Pampers koop ik alleen in de aanbieding en nu zit ik op de Kruidvat luiers. Prima luiers en een stukkie goedkoper dan Pampers. Ik heb ook weleens Bumblies gehad maar die vind ik niets. Er moeten echt goede opzetrandjes inzitten hier. Die van pampers zijn wel iets beter dan de Kruidvat maar het volstaat prima. Heb ook een tijdje Huggies gehad, die gingen ook wel. Andere merken nog niet uitgeprobeerd.
hier pampers. maar koop ze wel in de aanbieding vaak 3 pakken halen 2 betalen dus 3 voor 20 euro. Ik koop dan ook vaak 6 pakken! dan kan ik weer even vooruit! En dat weet ik zeker dat hij het red tot de volgende aanbieding