wie weet iets leuks te doen voor as zondag?

Discussie in 'De lounge' gestart door jolan0, 30 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi!

Ik wil as zondag iets leuks gaan doen (met mijn man en mijn zoon van 6), maar ik zit me suf te denken wat.

Dus...wie heeft er een leuke tip?

Alvast bedankt!

Groetjes!

2. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Je kan / kon via sbs6 vrijkaarten krijgen voor het sinterklaasfeest in slagharen. Meteen vrij toegang tot het park ;)

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zwembad, bos/strandwandeling, ballorig, leuke kinderfilm in de bios

4. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Lekker boswandeling maken en daarn gourmetten met zn drietjes :D Misschien daarna nog een filmpje (alleen met man :D)

5. Angelina2

Angelina2 Actief lid

14 jul 2012
    265
    0
    0
    Drenthe
    Waar woon je?

6. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    in zh maar we willen best een stukje ervoor rijden....
    Normaal ben ik er best goed in maar nu, we willen iets leuks wat ook voor mijn zoontje leuk is. Ik ben dan jarig, vandaar....
    Dat sbsfeest is vol. we dachten aan de efteling, maar die hebben een bedrijfsfeest en verwachten extra drukte.Veel pretparken zijn gesloten. Ballorig sla ik graag over.
    Wandelen en fietsen doen we al heel vaak in de weekenden.

Ik was benieuwd of iemand van jullie misschien wel de tip voor ons hadden....

Maar waarschijnlijk wordt het inderdaad een lekkere wandeling en daarna lekker gourmetten (leuk! dank je wel!)

Groetjes!

7. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

zwemmen.. pepernoten bakken.. knutselen voor sint

8. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Je kan de stoomboot van Sinterklaas bezichtigen, die ligt in het centrum van Rotterdam ( bij leuvenhaven volgens mij )

Je kan dan zien waar Sinterklaas zijn werk kamer is, hoe de pieten de pepernoten maken en nog veel meer, echt super leuk, ik ga morgen met de oudste :D

9. Jlover1988

Jlover1988 Actief lid

11 jul 2009
    378
    0
    0
    In Nijmegen winkelcentrum Dukenburg komt Sinterklaas...van half 1 tot half 5 allemaal leuke dingen te winnen!

10. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

wat super leuk zeg!

11. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    wij gaan naar de intratuin, want dat is zooo leuk voor de kleine. Al die lichtjes, dansende beren enz. Ze vindt het daar geweldig. Gaan we gelijk een kerstboom kopen:p

12. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Nou inderdaad, mijn oma kwam er mee aanzetten dus die neemt ons nu morgen mee ;) .. Kind happy en oma happy omdat ze met dr kleinkind ( ik ) en dr achterkleinkind ( mijn zoontje ) op stap kan :D

Deel Deze Pagina