Ik weet echt niet wat ik mijn zoontje moet geven voor zijn vierde verjaardag. We hebben al zo veel, echt een luxe probleem. Wie heeft dé tip voor mij? Budget is € 75 tot € 100.
Aah. Wij doen het bij de derde ook nog steeds en zullen het bij de vierde ook wel doen. De Lego/boeken verzameling begint wel uit de hand te lopen Misschien een abonnement voor een pretparkje of andere uitjes. Met 4 is het leuk om op de rustige momenten op uitjes te gaan.
Abbonement op bobo? Hoe krijgen ze met 4 een abbonement op bobo en met 6 op Freek. Dagje uit? Bv Toverland oid.
Wat zegt hij zelf? Hier word mn jongste ook 4 en geef hem gerust kleinere dingen waar hij blij van word. Hier heeft zoon vooral Siku aan. Op zijn lijstje staat: Schooltas met naam Schoolbekers en bakjes dubbel want continu rooster en de afwasmachine kan je er niet genoeg van hebben. Dopper. Evt gymschoenen, zwembroek, badlaken, zwemtas. Playmobil ambulance, schoolbus en dacht nog 1. Siku auto's, zijn helemaal klaar met grote auto's van Bruder. Kratje voor op zn fiets, fietsbel. Iets te knutselen met gips. Die van SES met voortuigen is leuk deze kreeg zn broer laatst. Lego, alleen blokjes om te bouwen (setjes voortuigen genoeg en Lego duplo ook in overvloed) Kleding, voor het volgende seizoen, nieuwe sneakers enz Verschillende cadeaubonnen, denk aan alles in 1 cadeaukaart, kleding, dagje weg. Monkey Town 10rittenkaart.
Mijn zoontje is in mei vier geworden en van ons kreeg hij rolschaatsen en de Hulk actiefiguur. Van mijn ouders kreeg hij een fiets. Van visite kreeg hij superhelden actiefiguren (is hij verzot op), auto's, paw patrol aanvulling (hij spaart daar alles van qua figuren en auto's) en buitenspeelgoed.
Ik heb die van mij zelf meegenomen naar de speelgoedwinkel om wat dingen uit te zoeken. Uiteindelijk politie playmobil gekocht.