Deel II dus! Nathan had vandaag een Lot en Binc blous aan ( rood geruit ) en een spijkerbroek met z'n stoere Lumberjacks er onder. Geen foto van gemaakt helaas!!
een donkerblauw spijkerbroek van bakkaboe en een blauw/wit gestreepte tuniek van z8 met een witte romper met lange mouwen.
Een donkergrijze jeans van H&M met een witte longsleeve en hierover heen een limegroen shirt van de MeXX met leuke opdruk en oranje adidasjes...
Vandaag, met papa in de tuin: Een Lot en Bic blouse, spijkerbroek van WE en lumberjack schoenen. ( Hij mocht trouwens alleen maar vegen, daarna heb ik hem snel oude kleren aan getrokken )
Spijkerbroek van Vingino met daarop een grijs shirt van Vingino met eronder een witte longsleeve van H&M en zijn Puma's.
Groen Vingino shirt Levis spijkerbroek Kruidvat short Prenatal hemdje met Nijntje sokken van de hema Dit is outfit 3 vandaag... 1) ongelukje (plas!) 2) onder de douche kraan opengedraaid terwijl mama baby in bad doet.. tja...
Wij hebben een pyama dagje, onverwachts een dagje vrij dus lekker de hele dag spelen, knuffel, blues clues (don't ask me, she likes it ) kijken in haar pyama. Maar wel haar Favo roze pyama van de Hema met een blond meisje erop, welke ze zelf; "Duitse Dora" noemt LOL
heerlijk B&N hier is de favopyama die van de efteling.. want dan is ze prinses lilifee wat ze vandaag aan heeft? shopgirl tshirt... spijkerrokje en ze had een bruine legging aan toen ik wegging.. maar paps geinstrueert dat ze een andere legging aan moest.. want hij was te kort (en ik had geen tijd voor omkleden want moest werken) dus we zien het wel als we thuis komen
SJOPZE.NL FF KIJKEN VOOR 10% KORTING CLAESENS EN AMAZINGKIDS OOK DIT WEEKEND dusss dat word weer inkopen doen
Mijn meissie had vandaag een paars strokenrokje aan, met een roze legging, roze longsleeve en paarse nep uggs .
vandaag heeft mijn dochtertje witte t-shirt van Mexx aan rose rokje met wite balletjes van Hans textiel aan Witte legging van H&M Liefs Citta
Vandaag: een joggingbroek H&M een hemdje Hema een boxer Kruidvat een t-shirt lange mouw H&M sokken Hema Bob de Bouwer laarsjes Vandaag de hele dag buiten gespeeld in het bos en speeltuin DUS... speelkleding aan. Mijn hemel wat kunnen jongetjes snel ontzettend smerig worden!