Welk bed voor peuter?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door BeckyB, 9 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Haver11

Haver11 Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Een eenpersoonsbed met zo'n uitvalhekje, beide bij leen bakker.

BeckyB vindt dit leuk.
  2. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.506
    10.409
    113
    Wij hebben ook een kura bed. Eerst laag met een tent (boog) en daarna omgedraaid met bedtent. Geeft een fijn geborgen gevoel en vond het idee dat hij niet snel via de zijkant eruit kon (wanneer hij hoog staat)

Oceanna en BeckyB vinden dit leuk.
  3. cherubin

cherubin Bekend lid

8 sep 2014
    555
    368
    63
    NULL
    NULL
    Meegroeibed van Ikea. Eerste paar maanden op de kleinste maat, toen we het winterdekbed erop legden heb ik hem uitgeschoven naar de middelmaat omdat ze ook graag met een kussen wilde slapen en het anders echt heel vol werd.
    Al kruipt ze het liefst overdwars tegen hethoofdeind aan. Prima, want dan valt ze er zeker niet uit :roflmao:

BeckyB vindt dit leuk.
  4. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Wij hebben meteen bij de babykamer een 1 persoonsbed gekocht.

In het begin met bedrekje en nu (3j) gewoon zonder.

Ik zou dus gewoon kijken waar een normaal 1 pers bed wat je mooi vind.

BeckyB vindt dit leuk.
  5. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.039
    15.073
    113
    Wij gaan hier ook gewoon voor een normaal 1 persoonsbed. Dan kunnen we erbij komen liggen als de spoken, monsters of andere nachtbrakers zich aanmelden. ML is 100+ kg dus moet ook wel een stevige zijn.

Je hebt van die montessori vloerbedden die zijn laag, die volgen t principe van "leer mij het zelf te doen", maar je kan natuurlijk ook een houten ombouw halen die afgezien van de hoogte naar je zin is en evt de poten inkorten. (deze mama is de klusser in huis dus vermoedelijk bouw ik m gewoon helemaal zelf)

Wij hebben zo'n bed gezien met zo'n huis dakje er op, geloof kwantum of leen bakker. Super leuk ding, vond m nog wel te hoog dus had er al wat werk aan om aan te passen, maar hij was 369 geloof ik, ja daaaaag, daar bouw ik m zelf wel voor.

Edit: pinterest staan ook ikea hacks en andere ideeën op soms incl bouwtekeningen. Zoek bijv op toddler bed / floor bed / montessori bed al of niet met diy

BeckyB vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina