Wij hebben ook een kura bed. Eerst laag met een tent (boog) en daarna omgedraaid met bedtent. Geeft een fijn geborgen gevoel en vond het idee dat hij niet snel via de zijkant eruit kon (wanneer hij hoog staat)
Meegroeibed van Ikea. Eerste paar maanden op de kleinste maat, toen we het winterdekbed erop legden heb ik hem uitgeschoven naar de middelmaat omdat ze ook graag met een kussen wilde slapen en het anders echt heel vol werd. Al kruipt ze het liefst overdwars tegen hethoofdeind aan. Prima, want dan valt ze er zeker niet uit
Wij hebben meteen bij de babykamer een 1 persoonsbed gekocht. In het begin met bedrekje en nu (3j) gewoon zonder. Ik zou dus gewoon kijken waar een normaal 1 pers bed wat je mooi vind.
Wij gaan hier ook gewoon voor een normaal 1 persoonsbed. Dan kunnen we erbij komen liggen als de spoken, monsters of andere nachtbrakers zich aanmelden. ML is 100+ kg dus moet ook wel een stevige zijn. Je hebt van die montessori vloerbedden die zijn laag, die volgen t principe van "leer mij het zelf te doen", maar je kan natuurlijk ook een houten ombouw halen die afgezien van de hoogte naar je zin is en evt de poten inkorten. (deze mama is de klusser in huis dus vermoedelijk bouw ik m gewoon helemaal zelf) Wij hebben zo'n bed gezien met zo'n huis dakje er op, geloof kwantum of leen bakker. Super leuk ding, vond m nog wel te hoog dus had er al wat werk aan om aan te passen, maar hij was 369 geloof ik, ja daaaaag, daar bouw ik m zelf wel voor. Edit: pinterest staan ook ikea hacks en andere ideeën op soms incl bouwtekeningen. Zoek bijv op toddler bed / floor bed / montessori bed al of niet met diy