Hee meiden, Is iemand alweer op de hoogte wanneer de eerst volgende mama mazzel dagen zijn? Ik bedoel dus niet elke eerste maandag van de maand. Maar de 3 dagen meestal eind april waarbij je op (bijna) alles 20% korting krijgt. Ik hoop dat er iemand onder jullie is die de data al weet. Ik heb toch nog weer het een en ander nodig... Alvast bedankt. Gr. Dolfijn
Volgens mij delen ze dat erg laat pas mee... maandag voor de mamamazzeldagen wordt pas bekend gemaakt dat het die week is... Ik zit er ook op te wachten...
Ik denk ook 23 april, want het is meestal op een donderdag, vrijdag en zaterdag. De week erna is het koninginnedag. Ik zit er ook op te wachten voor de allerlaatste dingetjes.
Wij hebben vorig jaar in april de easybase gekocht . Ik twijfelde enorm, toch wel duur en echt een luxe artikel. Maar door de korting toch maar overstag gegaan . En gelukkig is hij z'n geld waard.
Ze hebben nu wel op allerlei dingen kortingsacties": 20% op boxkleden, 10% op wippertjes enz. Dus als je dat soort dingen nodig hebt, kan je nu ook gaan kijken.
Elke 2e maandag van de maand is mamamaandag en dan krijg je op alles 10% korting in de vorm van kortingsbonnen... Dat is dus aanstaande maandag....
Hey meiden, Hebben jullie enig idee hoe het dan gaat met het aanschaffen van een kinderwagen met accesoires? Moet je deze van te voren al bestelt hebben en dan afrekenen, of kun je het ook tijdens de Mama Mazzeldagen bestellen en dan gelijk afrekenen? Alvast bedankt! groetjes eef-koekie
Niet alle merken doen mee met de mamamazzeldagen. Ten minste, ik denk dat je het daar over hebt... Volgens mij moet je dan de kinderwagen bestellen en al afrekenen en dan krijg je de korting. Hadden wij met de autostoelen, maar degene die we wilden was op voorraad.
Hey Kity! Dank je wel voor je reactie! Nee ik zag inderdaad al een aantal merken voorbij komen waar geen korting opgegeven word. Wij zitten te denken aan de Mutsy alleen nu aan het orienteren, hoe wat en waar deze het goedkoopste is hihihi Liefs eefkoekie
We zijn moeten een aantal dingen nieuw aanschaffen, ivm autoongeluk eind vorig jaar, dus ook het liefst zo goedkoop mogelijk... De verzekering vergoed niet alles... Was het maar alvast april...
Dan zou ik niet naar de Prenatal gaan! Ik vind dat een dure winkel! Bij zaken als Babydump, Babypark krijg je korting en/of gratis artikelen en hun basisprijs is lager!
Vandaag navraag gedaan.... de 20% kortingsdagen zijn in elk geval in april... Even afwachten dus maar komen eraan!
Prenatal is bij mij om de hoek en babydump en babypark niet... ik heb momenteel even geen auto... Ik ben wel eens bij babydump geweest, maar daar vond ik de service veel minder... en bij babypark heb ik wel eens dingen besteld via de webshop, maar daar is het ook niet goed aangegeven... Moest een paar maanden wachten op de maxi cosi terwijl ze hadden staan dat hij op voorraad was... Was maar goed dat ik dus nog even had toen... Maar goed... ik heb ook berekend dat met die 20% korting het dus toch wat goedkoper is, ten minste, wat ik wil hebben... Bedankt trouwens dat je meedenkt....