Help ik ben mijn schema kwijt baby 7 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Shar079, 22 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shar079

Shar079 Actief lid

15 jul 2013
    384
    0
    16
    Ik werk als franchise ondernemer voor Juiceplus we
    Rotterdam
    Hoi allemaal,

Deze topic zal vast vaker besproken zijn.
    Maar toch kom ik er niet uit. Onze dochtertje is nu 7,5maand. En heeft haar hele schema omgegooid, en was dus benieuwd hoe jullie schema eruit ziet?

Ze is de laatste 2weken jengelig. Overdag met slapen is een ramp!
    terwijl ze er voorheen, keurig op tijd sliep. Wilt de fles ook niet meer. Weet het even niet meer. Misschien komt het door haar doorkomende boventandje? qua eten vindt ik het ook lastig. Doen jullie b.v. na fruithapje ook opvolgmelk geven? of naar bed?

Lees graag jullie dag-schema's

:)

2. Michelle123

Michelle123 Actief lid

31 mei 2014
    156
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nooit echt een schema gehad. Hij krijgt gewoon eten wanneer hij honger heeft en gaat slapen wanneer hij slaap heeft.
    Vaste voedingen vaak tussen de flessen door en als dat weer toevallig tegen de tijd van een volgende fles aanzat dan geef ik hem soms nog een fles erna tot hij vol zit en dan lekker naar bed. De vaste voeding daar eet hij namelijk nog niet zoveel van. En de laatste weken doet hij erg moeilijk ermee. Dus dan geef ik hem vaak maar een fles.

Soms word je er gek van van al die rare tijden.

3. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Ik heb net vorige week het schema om gegooid, wat iets handiger voor ons zelf zou zijn, gelukkig zijn ze het er tot nu toe mee eens :)

Wij hebben nu,
    8 uur opstaan, wassen, papfles.
    9.30 op bed tot 11.00
    11.30 fles en 12.00 boterham
    13.00 op bed
    15.30 van bed, en fruithap
    17.30 warm eten
    19.15 fles en daarna op bed.

Weet niet of je het kan qua werk etc,
    maar je kan eens een hele dag volledig op haar verzoek doen?
    Dan weet je iig wat zij wil, en dan kun je vanuit daar een beetje een schema maken..
    Of zelf maken, en volhouden/doorzetten..

Altijd lastig met die kleintjes, maar uiteindelijk volgen ze mama haar dag wel :)

4. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Wij hebben eigenlijk geen schema (in ieder geval geen vaste tijden). Zoonlief slaapt de ene keer tot 08.00 uur 's ochtends (bijv. als ik moet werken) en de andere keer maar zo tot 10.00 uur. De ene keer slaapt ie dus 2x op een dag en de andere x maar 1x. Hij gaat soms om 19.00 uur naar bed en de volgende keer om 20.30 uur.
    Als hij nog 2x slaapt, gaat hij meestal na z'n fruit naar bed (melkfles krijgt hij nog maar 1 van per dag) en dan als hij weer uit bed komt brood en thee. Ik vond het altijd zo'n geprop om de melkfles altijd direct na het fruit te geven, dus meneer ging vaak eerst een poosje slapen.

Deel Deze Pagina