Paw patrol, met marshal, skye, zuma, rubble, chase, rocky en ryder . De eerste zijn hondjes en ryder het baasje
haha, zeer herkenbaar!! Mijn zoontje noemde het Paupetjok! Ik heb toen maar aan de moeder van het meisje waar hij het van had gevraagd wie in vredesnaam de Paupetjoks waren Veel te moeilijke naam voor die kleintjes!
Haha, zo had mijn dochtertje het over ene 'Adiesja', blijkt het vriendinnetje van Diego te zijn... Alleen heet ze volgens mij 'Alicia' ofzo, maar daar ben ik nog mn dochter over in discussie
Haha ja paw patrol idd, mijn dochter is er ook gek van. En moet zeggen dat ik t op dit moment wel één van de leukste tekenfilmpjes van Nickjr. vind. Maar een moeilijke titel en moeilijke namen voor de kids ja...geeft ons als mama's wel weer wat te lachen als ze het proberen uit te spreken Mijn dochter noemt het popotol oid.
Zo wilde de dochter van mijn collega een 'spiegelpieuw'. Dat was een zilverkleurig klappertjespistool
Toen Eefje klein was zeurde ze een poosje non-stop om mikeliddel.. Weken afgevraagd wat dat was.. En toen werd ze opeens half hysterisch voor de tv.. Want daar was Mike de ridder plagen haar daar soms nog steeds mee haha..