Wat leuk! Weet nog niet of ik ons Alyna zo'n leuk bed wil geven...die gaat heel de tijd rechtopzitten en 'bbbrrroooeeeem' doen volgens mij.
ik ben ook op zoek naar een leuk en betaalbaar 1persoonsbed (90x200cm) we hebben nog een matras liggen dus dat scheelt al. ben al weken marktplaats aan het afzoeken, maar het is echt moeilijk ik wil een beetje een meisjesbed, hoeft niet met allemaal tierelantijntjes (vind ik wel erg leuk, vriend iets minder) ga ook eens op de links zoeken. heb nog even maar toch.
toch nog even naar beneden gelopen. had vandaag een folder van babypark geahd. en daar zag ik ook een leuk bed in, staat er net bij die kamer geen prijs wil ik net op de site kijken: de zondag zijn ze gesloten, ook de site (er stond wel: dank u voor het begrip) ik mag toch wel even rondkijken, als ik niet kan bestellen oke. maar goed. nog een dagje wachten (het is het bed op de 6de pagina linksboven, vind de achterkant al zo leuk)
Wij hebben gekozen voor het Minnen bedje van ikea. Vind het ideaal, nu is het nog een klein bedje maar we kunnen hem helemaal uittrekken tot de grootte van een 1-persoonsbed. Ben er zelf enorm blij mee en onze dochter slaapt er als een roosje in .
Hey hoi Amber, Wat leuk om een topic van je te zien over iets waar wij toevallig ook mee bezig zijn. Toevallig zijn we afgelopen vrijdag bij de Kids Factory geweest om een bedje voor Famke te bekijken en ik ken het prinses op de erwt bedje dus ook: hij is inderdaad geweldig. Mocht je nog geen keuze hebben gemaakt, dan raad ik je aan om eens bij Droomrijck op de Aalsterweg in jouw eigen stad te gaan kijken: dat is een winkel om te kwijlen en ook de aankleding van de bedjes is helemaal geweldig. Wij hebben er toevallig afgelopen zaterdag een bedje van het Nederlandse merk Opsetims voor Famke besteld, in het wit weliswaar: Deze is ook super mooi: En je kunt het medaillon ook in andere kleuren krijgen, waaronder wit. Het is alleen al leuk om er rond te snuffelen en het is ook nog eens vlakbij! Veel plezier met het uitzoeken: ik ben echt benieuwd naar je keuze! Liefs, Marla
Oh ja, Amber, omdat we toch direct een groot bed kopen en geen tussenmaat, mocht het van ons wel wat meer kosten..... (Maar dat is uiteraard iedereen's eigen keuze: was alleen ons argument om onszelf goed te praten, haha)
hee Marla, wat leuk om je hier tegen te komen! Hoe gaat ´t met je buikie? Verloopt alles naar wens? Wat een verdomd goeie tip, Droomrijck! Daar gaan we dit weekend kijken. Het is inderdaad heel erg in de buurt, zou leuk zijn als we daar slagen. Als ik op de linkjes klik, krijg ik helaas niet de bedjes te zien. Weet je misschien de namen van de bedjes? ben natuurlijk heel erg benieuwd waar Famke straks in slaapt! je hoort van me! Amber
(mag ik vragen waar droomrijck is?? ben wel nieuwsgierig nu) kan de linkjes ook niet openen (dan krijg ik niks) heb daarnet het bed gevonden wat ik zo mooi vond. claudia heet de kamer van kidsmill. maar het is nogal duur het bed alleen kost al 611euro (in de aanbieding) de hele kamer samen kost 2248 (dacht ik) das iets te veel, maar vind de kast dan ook weet niet zo super. weet iemand waar ik leuke strandkasten voor niet zoveel kan kopen? vind die namelijk erg leuk @marla, ben ook wel benieuwd naar het bed van je dochter.
brenjomi, kijk maar even op www.droomrijck.nl , is in eindhoven. Op de site zie je niet zoveel, dus ik ga er dit weekend zelf kijken. nu ga ik natuurlijk ook de ´claudia´ van kidsmill bekijken
IKEA | IKEA Kinderland | Kinderbedden | KRITTER | Bedframe met lattenbodem Deze hebben wij, Kritter van de ikea. 70euro incl lattenbodem. Vond de peuterbedden overal zo schandalig duur!! behalve deze dus
hoi dames, even een domme vraag hoor.. wij gaan volgende week ook op zoek naar een meegroeibedje voor Mila, en vind de minner ook erg leuk! nu zit het alleen zo, wij hebben ong 4 maanden terug een nieuw, beter matrasje gekocht voor haar ledikantje, die gaat zeker niet passen in dat bed of wel? en als het bed dan groter is, moet je dan weer een nieuw matras hebben? want las iets over meegroeimatrassen, maar hoe werkt dat dan helemaal?
een peutermatras is 1,60, een ledikant matras 1,20 dus die matras is te klein voor een peuterbedje. Meegroeimatrassen ken ik niet maar voordat ze niet meer in een 1,60 bed passen ben je nogal wat jaren verder. Geen schande om dan een x een nieuwe te kopen lijkt me.
OM een voorbeeld te geven van Quinn zijn bed. HIj staat nu eindelijk, dit is het bed van de Ikea dus, de Kura, even opgepimpt!