Gewoon netjes vragen aan je collega wat ze voor de benzine krijgt, weet je zeker dat iedereen tevreden is. As het incidenteel is dat je ergens heen gaat en zij soms rijd en soms een ander of jij dan zou ik niks willen hebben. Maar is het een situatie van altijd dezelfde die moet rijden dan zou ik zeker wat verwachten en echt geen mega bedragen want zo ver is 60 km nu ook weer niet, wij kregen bij zulke dingen trouwens gewoon de auto van werkgever mee, net zo handig
maar wij hebben 3 rijdende auto's .. en mijn man een werkbus.. dus zijn bmw staat doordeweeks stil, kevertje is voor het leuke rijden . Die van mij gaat vaak het meeste in.. alle drie de auto"s vol is algauw 200-250 euro minimaal das best veel. zeker al 2 van de drie niet dagelijks rijden.al staat kevertje nu geschorst.
Ik zou gewoon wat lekkers meenemen voor in de auto, drinken en broodjes ofzo. Dat zou ik persoonlijk meer op prijs tellen dan een op de cent nauwkeurig berekend bedrag van 7/8 euro
Moeten jullie niet vaker weg in de auto. Kun je om en om rijden, ook geen gedoe met geld... Zo niet zou ik haar gewoon 10 geven oid.
In januari moeten we weer voor het werk samen op pad en dan rijd ik. Dus geen gedoe met geld ofzo. Wat dat zou zij ook niet aangenomen hebben.
Dat hoeft helemaal niet zelfs. Fiscaal gezien mag de werkgever 19 cent per kilometer belastingvrij vergoeden, daar komt de werkkostenregeling niet eens bij kijken.
tis dus 120 km heen en terug?? dan zou ik zeggen 120 delen door ong 10 (1 op 10 ga ik dan even van uit) dat is dan 12 liter, dat is dus 6 liter voor joun rekening. dan zit je dus ong rond de 10 a 11 euro, zou dus 10 euro geven mocht zie dan 1 op 12 rijden heeft ze mazzel rijd ze 1 op 8 heeft ze pecht. voor 10 euro kan je zelf zo wie zo niet heen en weer rijden op benzine. mocht ze op gas rijden dan zou ik 7.50 geven omdat gas gewoon veel goedkoper is. ik heb heel vaak collegas mee gehad naar uitjes niet vergoet, nog nooit een cent gezien, en ja 1 keer is niet erg maar steeds de sjaak zijn zonder een cent vergoeding ook al zou ik toch gaan, ja dat is niet leuk. dus heb toen een keer gezegt sorry ga rechtstreeks ergens anders vandaan erheen dus kan jullie niet mee nemen. nou toen werdt er dus een moeder geritseld. en toen kon der in eens wel kosten gedeeld worden omdat die moeder anders niet wou rijden. nou toen was ik er klaar mee, omdat ik zo beleefd was het niet te vragen kreeg ik niets, had het dus gewoon moeten zeggen, maar ja zo zit ik niet in elkaar.
Jeetje.., wat denken hier mensen ver op door... Ik zou idd 10 euro geven en evt vragen of het goed zo is. Ik zou niet op een euro neer of minder kijken
Ik zou haar geen benzinegeld geven als het maar om zo'n klein bedrag gaat. Ik zou haar dan daar in Leiden trakteren op iets te eten en drinken als bedankje.
even vragen wat ze fijn vind om te hebben.. maar ik zou uitgaan van een tientje. ikzelf zou geen geld willen hebben, want ik moet net zo goed die kant op.. (maar ik moet zeggen dat ik erg makkelijk ben hiermee )