Welk bedrag geven jullie uit aan verjaardagscadeau?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Yummy, 18 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Hier ook niet speciaal een budget. Ik koop iets wat ze graag willen (zo der dat ze dat weten). Maar over de 100 euro ga ik uit principe niet behalve als het om een fiets gaat.

2. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

Beide kids krijgen 100 euro.

Heb er tot nu toe nog niet over heen gezeten maar dat kan in de toekomst best voorkomen dat ik er een keer over heen ga.

3. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Hier hebben we niet een budget of bedrag. Het is maar net wat wat we geven, het kan 50 euro zijn, maar ook 200 euro bij wijze van spreken!

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hier eigenlijk geen vast budget. Net wat voor leuks we zien. Toen hij 1 jaar werd iets gekocht van little people voor 25€. Vorig jaar werd hij 3 en kreeg hij een cars fiets van 120€. Ik zou gemiddeld zeggen 50€

5. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Hier ook geen budget. We kopen gewoon wat we leuk vinden voor ze, kan Eur 40,- kosten maar ook Eur 400,-. We proberen het wel overzichtelijk te houden, dus geen hele berg pakjes in één keer.

6. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

hier kopen we altijd een groot kado en wat kleine kadootjes erbij... toen onze zoon 2 werd heeft hij ene tracktor gekregen en wat kleurspullen en wat kleine auto's en een puzzel met nopjes... we hebben niet echt een budget we kijken altijd wel van te voren wat we zouden willen kopen en wat onze zoon leuk lijk en waar hij van houdt... En dan beetje gokken hoeveel we kwijt zijn en das meestal tussen de 50 en 150,-

Deel Deze Pagina