Positie-bruidsjurk, waar?

Discussie in 'De lounge' gestart door Hermiek, 22 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hermiek

Hermiek Bekend lid

16 mrt 2011
    515
    0
    0
    SPH'er in een psychiatrisch ziekenhuis
    Overijssel
    Hoi! Als ik ga trouwen ben ik 28 weken zwanger. Ik zoek websites voor betaalbare positie-trouwjurken. Misschien hebben jullie tips?

Geeft niet als ik het via internet moet bestellen, ik laat de jurk toch door een coupeuse verstellen. Alvast bedankt!

2. Mirjam87

Mirjam87 Bekend lid

21 jul 2011
    987
    0
    0
    GO
  3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik heb er ook eentje te koop, ik was 27,5 week zwanger toen we gingen trouwen.
    Overigens heb ik een gewone bruidsjurk gekocht in een grote maat en heeft de coupeuse deze helemaal aangepast.
    Het is er eentje met losse rok en losse top. (en bolero)
    Zo had ik toch een mooie jurk naar mijn smaak.

4. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ik had ook een losse rok met top in een maatje meer en deze is vermaakt zodat m'n 28 weken zwangere buik er ook in kon :D

5. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vind je betaalbaar?

6. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Kan je inderdaad niet de jurk bestellen die je mooi vind en dan wat grorer? De coupeuse kan m dan wellicht helemaal naar jou vormen aanpassen?

7. Nati

Nati Niet meer actief

Ik was ongeveer 30 weken zwanger toen ik trouwde. Ik heb een 'gewone' trouwjurk een paar maten groter dan normaal gekocht in een bruidsmode outlet winkel en deze door een coupeuse laten vermaken. Uiteindelijk was de jurk heel goedkoop (nieuw, maar model was al 2 jaar oud of zo) en de kosten voor de coupeuse vielen mij ook erg mee (nog geen 100 euro).

Uiteindelijk had ik een prachtige witte trouwjurk waarin je zelfs niet kon zien dat ik zwanger was (iedereen wist het uiteraard wel, maar op de foto's zie je het bijv. niet).

Volgens mij hebben de meeste winkels wel positie trouwjurken. Ik had er een paar gebeld en het was nergens een 'probleem'.

Ik vond het geweldig om zwanger te trouwen en ik wens je heel veel plezier en succes met de voorbereidingen en natuurlijk een geweldige trouwdag!!!

8. Hermiek

Hermiek Bekend lid

16 mrt 2011
    515
    0
    0
    Overijssel
    Ik had een mooie jurk al uitgekozen, die was €399,- Daarna bleek ik dus zwanger..
    Maar die jurk werd niet meer mooi als deze vermaakt zou worden..
    Vandaar dat ik voor die prijs of minder aan het rondneuzen ben!

Zij van de bruidszaak heeft ook wel een selectie gewone jurken die wel prima vermaakt kunnen worden hoor, daar ga ik binnenkort nog naar kijken. Maar beetje neuzen op internet leuk me wel leuk!

9. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kunt ook eens naar www.lightinthebox.com kijken.
    Heb ik zelf schoenen besteld en dat ging goed. Heb ook al wel verhalen gelezen van mensen die er een jurk besteld hebben.
    En als je toch moet vermaken....

10. Hermiek

Hermiek Bekend lid

16 mrt 2011
    515
    0
    0
    Overijssel
    Ohja, en ik wil een witte... Bedankt dames, voor jullie voorbeelden!

Deel Deze Pagina