Ik wil een nieuwe stofzuiger gaan halen die we nu hebben heeft zijn beste tijd gehad. Maar welke stofzuiger raden jullie aan? Ik wil wel een beetje een betaalbare dus het liefste max 150 euro.
Yup, hier, die van mij hield er vorige week ineens mee op. Ik heb een Bosch gekocht, 107 euro was hij, 1200 watt, geschikt voor harde vloeren en tapijt, lekker duurzaam en wendbaar, ideaal, weinig lawaai ook. BGL 35MOVE20 is de precieze naam. Hij kreeg hele goede recensies overal en dat is hij zeker waard, ik ben er erg tevreden over. Oh en gewoon met een ouderwetse stofzuigzak ik hoef geen zakloze met al dat gedoe met filters uitkloppen en schoonmaken blegh (ook al een keer geprobeerd, geen succes).
ik heb een miele. de goedkoopste/"classic" versie. was al ruim 4 jaar oud toen ik hem kreeg en we zijn nu bijna 8 jaar verder en hij doet het nog super goed. ik gebruik hem elke dag, veel hondenharen, zand enz. mijn ouders hebben altijd goedkopere van de blokker maar die zijn inmiddels al aan nummer 9 toe hier ook 1x een goedkopere gehad voor boven maar die was na 2 jaar en 1x per week gebruik al naar de filistijnen. mocht deze kapot gaan dan koop ik weer een miele.