Dames, Ik ben opzoek naar leuke verzamelcd's met Kerstmuziek. Wie o wie weet een leuke, goede cd? Daarnaast gaan we voor het eerst versiering in de tuin ophangen. Wat hebben jullie allemaal voor ideeën hierover? Zowel aan het huis als in de tuin? En hoe regel je dit met stroom? Kan moeilijk een verlengsnoer buiten zetten, straks gaat het regenen haha. Wie helpt mee bedenken?
Voor de cd hou ik me ook aanbevolen Verder qua versiering, wij hebben een erker en op het dakje komt een verlicht rendier te staan, verder hebben we een veranda buiten waar een lichtsnoer langs komt, ons huis is een hoekhuis dus ben nog aan het sparen om langs die punt aan de zijkant van die verlichtte ijspegels te hangen. Verder staat er op de tafel buiten een kerststukje met kaarsjes, ballen en vogelvoer. Aan de voordeur hangt natuurlijk een mooie kerstkrans!!!
Las op internet dat er een nieuwe kerstcd uit komt van: Berget, Ruth, Angela en Do. Volgens mij moet dat wel goed klinken helemaal als Berget haar scheur open trekt! Qua accesssoires ga ik altijd naar de Intratuin.. Zo mooi en ze hebben ook handig spul om je tuin veilig te versieren..
Wij willen dus dit weekend spullen inslaan, omdat de nieuwe winkel van mijn man bijna opengaat en dan krijgt hij het veel te druk. Hoe doen jullie dat met elektriciteit dan?
Van die verleng snoeren met een kastje er omheen speciaal voor buiten en die leg ik dan onder een stuk plastic die ik er omheen tape. Ben panisch haha