Ik heb gestemd voor de bloemen, ondanks dat ik blauw haat! Vind de kleuren van de stroken niet mooi bij elkaar.
De stroken! Vind je voorbeeldplaatje van hoe het er op de muur uitziet heel erg leuk! Al helemaal met white wash meubeltjes. Ik zeg zeker de stroken doen!
Snap niet goed dat iedereen zegt dat die stroken te druk zijn.... Juist die bloemen op een hele muur zijn door de vorm veel drukker! De stroken zijn nog recht, net als je kast bed en commode, dit is dus veel meer 1 geheel dan als je de bloemen zou nemen. Daarbij houd ik niet van dat bloemenbehang, de stroken vind ik wel heel leuk!
Tja, in mijn geval komt dat dus echt door de kleuren die heel erg NIET bij elkaar passen voor mij. Dat maakt het druk. De bloemen zijn qua kleur veel harmonischer, dus rustiger. De vorm kan ik dan niet zoveel last van hebben
Ik vind het juist wel leuk bij elkaar passen, die stroken. Allemaal felle kleurtjes. En als er dan bijvoorbeeld een commode voor staat van white wash, of een kast, dan krijg je al een veel minder druk beeld. Vind het echt heel leuk, laat je wel een fotootje zien als het klaar is?
De bloemen zijn wat rustiger, vind ik persoonlijk mooier! Heb ook een stem achter gelaten Succes met uitzoeken, altijd leuk !
Zeker weten die stroken! Superleuk! Ik vind die bloemen veel te saai en die stroken lekker vrolijk! Ik hou wel van dat "hysterische"!
De bloemen vind ik van die 2 het leukst. Die ander is zo druk, denk dat je er helemaal tuureluur wordt
Ik heb de blauw/grijze bloemen gestemd, maar dan eigenlijk in het fuchsia (zo zitten ze hier bij mijn dochter op de muur ) http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/123kinderbehang/article16584834.jpg
ik zou voor de strepen gaan, de bloemen vind ik niet leuk, de roze zien er leuker uit! ik zou het alleen niet combineren met witte muren, maar met licht roze muren of het lichte groen uit het behang.
Bedankt voor jullie leuke reacties!!! Ik ben nog steeds aan het twijfelen. Als ik de bloemen kies, dan wil ik niet een hele muur doen. Maar de muur dus wit maken en wat bloemen uit het behang knippen en op de muur plakken.... Hihi ik heb voor het blauw gekozen, ipv roze bloemen omdat ik de kleur blauw zelf helemaal geweldig vind. Voor zowel een jongen als een meisje!
Even een update..... Uiteindelijk heb ik een heel ander behang gekozen hihi. Dus geen van de twee waarmee ik deze topic opende! Maar het volgende behang in horizontale banen met blauw. (i love blue)
Oh, wat je uiteindelijk hebt gekozen vind ik echt heel erg leuk, zeg! Erg vrolijk en gezellig. En vooral: goede harmonie!