luiertas leuk maken

Discussion in 'De babyuitzet' started by zusje3, Jun 28, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zusje3

zusje3 Actief lid

Dec 6, 2011
    205
    0
    0
    huis moeder, vriendinnen en nog veel meer haha
    hallo dames,

ik heb een vraagje aan jullie ;)
    nou hadden wij een neutrale luiertas gekocht omdat we toen nog niet wisten of we een jongen of meisje zouden krijgen.

nu zijn wij in verwachting van een meisje (waar we helemaal blij en trots op zijn) maar nu wilde ik eigenlijk de luiertas ook wat opvrolijken :)

en om nou een nieuwe te kopen vind ik een beetje zonde van het geld..
    weten jullie misschien waar ik een leuke sticker of iets kan laten maken voor op de luiertas?
    ik had al wel een beetje op google gekeken, maar nog niet helemaal kunnen vinden wat ik zoek..

alvast bedankt voor het meedeken ;)

groetjess

2. zusje3

zusje3 Actief lid

Dec 6, 2011
    205
    0
    0
    of misschien hebben jullie een foto van jullie luiertassen om ideetjes op te doen? hihi #bloos#

groetjes

3. niekenie

niekenie Actief lid

Feb 29, 2012
    387
    0
    0
    Reet / Antwerpen
    je kan bij hobby en naaiwinkels leuke textiel-stickers of verf kopen ,of werken met linten en dergelijke

4. Aviya

Aviya Niet meer actief

Een leuke hanger van speentjes (gebruikte van je eigen kleine) er aan hangen, of aan een sleutelhanger met scoobidoo touwtjes tot een kunstwerkje gemaakt.

Bij een winkel voor garnituur ideetjes op doen, als je zelf handig bent, wat voor materiaal is de tas van gemaakt? anders kan je heel makkelijk zelf aan de slag.
    Bij deze winkels kan je de tas (als de tas het ttoelaat) laten borduren, met leuke frutseltjes of met de tijd haar naam etc etc

5. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

Sep 1, 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Zelf een leuk plaatje of foto op de tas strijken ??

Ik weet dat ze van dat strijk papier bij de action verkopen. Kun je met je gewonen printer op printen geloof ik :D

6. zusje3

zusje3 Actief lid

Dec 6, 2011
    205
    0
    0
    thanks meiden, ik ga even neuzen :D

7. rally

rally Lid

Jun 20, 2012
    51
    0
    0
    brabant
    Ik werk zelf heel veel met hotfix stenen kan je echt de mooiste dingen mee maken.
    Mss een idee

Share This Page