Terecht of zeur ik?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jughi, 7 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Hallo,

deze zomer heb ik mijn samsung galaxy s5 laten repareren. Het klepje was afgebroken(wat voor het gaatje vd oplader zit) en hij liep vaak vast..
    Hij kwam terug, nieuwe klepje viel er binnen een dag af.. Liep nog steeds vast maar nu kreeg ik telkens een icoontje dat ik totaal geen bereik had. Geen gps, telefonisch niet, internet niet..
    Tussendoor simwissel gehad.
    Weer terug, opgestuurd en laten repareren... Connector vervangen, helaas werkte dat niet.
    Wederom opgestuurd met het verzoek om een nieuwe telefoon. Teruggestuurd dat ze het defect niet konden vinden, kortom, zoek het maar uit.
    Vodafone heeft hem toen onder coulance opgestuurd, en ik kreeg via de Vodafone een nieuwe.. Ikke blij! Dus vandaag opgehaald...
    Kom ik er net achter dat het de neo is ipv de gewone... Ik had de gewone ivm het waterdichte, en deze is niet waterdicht.. Aan de ene kant ben ik super blij met de service van Vodafone.. Maar baal ik nu wel dat mijn telefoon niet waterdicht is... Wat vinden jullie? Kan ik het maken terug te gaan?

Groetjes!

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Ik zou even bellen.

3. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Heb je een abbo met contract? Dan zou ik teruggaan en de telefoon vragen/eisen waar je voor betaald. Mocht er later wat mis mee zijn en je gaat terug is dit niet het toestel wat in je contract staat en zou je er misschien nog problemen mee kunnen krijgen.

Als je zelf een telefoon hebt gekocht zou je kunnen proberen of ze alsnog willen snel een nieuwe willen opsturen/omruilen.

Ze mogen het eerst zelf repareren en die kans moet je ze geven. Dat heb je gedaan. Als zij daarna niet kunnen leveren wat je hebt gekocht, mag je ook zelf akkoord gaan met een ander product wat ze aanbieden of het koopcontract laten ontbinden.

4. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Ik vind niet dat je zeurt hoor. Je hebt immers voor een waterdichte betaald en hebt er alle recht op. Gewoon even bellen meid ;)

5. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Slim... Blijkt dat je bij een coulance swap niet kan kiezen wat voor telefoon je krijgt...

6. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Dat vind ik wel een raar verhaal hoor :( Je hoort een gelijkwaardig product terug te krijgen, dat is die dus niet.

7. Lindalovesmo

Lindalovesmo Niet meer actief

Als je absoluut hebt lijkt het me dat ze je dezelfde terug moeten geven. Ik zou er nog even achter aan gaan. Want het is wel heel makkelijk dat ze je een ander terug kunnen geven..

8. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    De neo is toch ook waterdicht?

9. Harperhazel

Harperhazel Niet meer actief

Ik heb ook s5 neo en deze is waterdicht.

10. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Het is zo raar niet hoor het is een coulance swap het woord zegt het al ze hoeven het niet te doen maar ze doen het om te helpen dus ze hadden haar ook zo weg kunnen sturen in plaats van een andere telefoon te geven.

Ik moet zeggen ze hebben het netjes opgelost en ja vervelend dat het niet het product is wat je had maar je kan bellen en het heeft je niks extra's gekost ;).

11. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.784
    1.580
    113
    Vrouw
    Thuis
    De s5 neo is ook waterdicht en ik vind de camera's beter van de s5 neo.

12. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Misschien is de neo wel beter als de gewone s5? Ik ken in elk geval veel mensen die de gewone s5 snel stuk hadden en ook meerdere toestellen achter elkaar.

13. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    De gewone s5 is er niet meer. De s5 neo wordt inmiddels ook niet meer gemaakt maar er is vaak wel nog voorraad. Dus ik denk dat dit geen 'niet willen' is, maar niet kunnen. Uiteraard kun je wel bellen. Overigens heeft de s5 neo geen klepje meer zoals de s5 die constant stuk gaat. Als het klepje stuk is, is het toestel ook niet waterdicht. De s5 neo is waterdicht én zonder klepje, in jouw geval al een vooruitgang dus:

"Wel hebben ze allebei een IP67 certificatie – met andere woorden: net als zijn voorganger is ook de Galaxy S5 Neo stofdicht, en waterbestendig tot één meter diepte gedurende een half uur. De verwijderbare achterklep bedekt nog steeds een verwisselbare accu én een slot voor een microSD geheugenuitbreiding."

:)

Deel Deze Pagina