O echt helemaal mijn smaak. Heel mooi Ik zou voor de waterlelies gaan. Die tweede is dan weer niet mijn smaak. Mooi hoor, ik zou willen dat ik dat zou durven, ha ha
Eerlijkgezegt vindt ik ze beide niet zo geweldig. Maar als ik moet kiezen dan toch de 2de: bazaar. Ik heb precies dezelfde kleur grijze muren, en heb de andere muren gebroken wit. Vind het anders echt te druk worden. Sowieso zou ik zo'n behangetje niet tegen de tv muur aan doen.
Ik vind zo'n drukke wand altijd rommelig ogen... Wij gaan binnenkort verhuizen en heb er juist voor gekozen om nu de muren gewoon effen creme te doen. Heb nu 1 bruine wand en 1 creme witte met barokprint maar het maakt de boel kleiner en rommeliger. En als ik heel eerlijk ben...zou ik tureluurs worden als ik elke x dat ik tv keek zo'n drukte op de achtergrond zou zien. Maar als jij het mooi vind..moet je het doen!
ik denk idd dat je daar wel over na moet denken. Zou het mooi vinden op een rustige wand. maar achter de tv is mss wel erg druk. tv beelden zijn opzich al erg druk en dan ook nog zo'n drukke achtergrond, kijkt mss vermoeiend...
Ik zou voor de waterlelies gaan. Dat groen met roze vind ik heel mooi combineren met dat grijs!! (We willen natuurlijk ook foto's van het eindresultaat!)
Oeff lastig, ik vind beide erg leuk erbij! Ik zou kijken waar je de leukste decoratie bij hebt. Bij dat bazaar behang moet het meer een oosters sfeertje worden. Waterlelies is wel wat neutraler. Maar beide erg leuk!