ik denk ook dat dat rode/roze heel mooi bij het grijze gaat passen. ben benieuwd welke je uiteindelijk kiest
de bazaar, die met de lelies vind ik zo flets, er mag best een eyecatcher zijn maar geen idee of t achter de tv zo prettig kijken is
Jeutje wat moeilijk, vind ze allebei erg mooi! Maar net zoals vele zeggen, achter je tv word t erg druk hoor. Een vriendin van mij heeft wit met zwart barok behang achter haar tv en bij haar ga je altijd op een gegeven moment scheel kijken...maar goed zij heeft nergens last meer van haha, dus kwestie van wennen dan.... Wil wel even zeggen dat je een superleuk huis hebt zo!
wij gaan binnenkort waarschijnlijk verhuizen.. en vind de bazaar (wat ik al eerder zei) erg mooi... mag ik vragen waar je die kan kopen?
De 1e vind ik echt erg leuk! Maar als ik jouw stijl zowat in schat ( aan de hand van de foto's) dan denk ik dat doe bazaar mooier gaat staan bij je interieur...
BAZAAR behang van Eijffinger 32,95 per rol | BAZAAR en Wild Heart van Eijffinger | Behangstore alstjeblieft
bazaar!!!! en misschien...als je het te druk vindt achter de tv....koop je een grote plaat , verft die grijs of wit en zet je die achter de tv