Allemaal heel mooi!!! Ik heb gekozen voor 1 en 3, waarvan 1 echt mijn favoriet is. Als ik een meisje zou krijgen zou ik daar 1 muur mee behangen.
ik vind 5 het leukst! En qua drukte: we hebben net zoiets van pip (blauw behang met roosjes) op 1 muur. De rest in de zachtroze kleur uit het behang geverfd. En het is geen drukke kamer, heel erg mooi. Zulk behang op 1 wand kan prima.
De andere muren + deuren en kozijnen zijn gewoon wit. Dit zal ook zo blijven, heb al veel moeite moeten doen om vriend over te halen voor een beetje behang Ik ga morgen nog bij 2 bouwmarkten kijken en als ik daar niks vind word het nr 5.
Ik vind de ruitjes het leukst, ben niet zo van het pip behang. Mijn oudste heeft een roze/wit ruitje maar dan een goedkopere versie Behang Expresse Roze Ruitjes 23801 | Ruitjes behang | www.behangwereld.nl en ben er erg blij mee. Hebben 't bij haar gecombineerd met lief! dekbedovertrek en fuchsia gordijnen. Van de overige vind ik 1 het mooist.
ik heb voor 1 gestemd. Die vind ik het mooiste. Om er een muur mee te doen, als de rest sober blijft is dit zeker nog te doen. Mijn tweede voorkeur gaat uit naar nummer 5
Moeilijk!! Ik vind ze allemaal superleuk, behalve 2 en 6. Ik hou juist wel van een beetje drukke (bijna hysterische) kamertjes . Gelukkig mijn kinderen ook (nog) . Ik heb uiteindelijk maar gestemd op nummer 1.
41 gaan voor nr1 en 31 gaan voor nr5.. Mijn voorkeur gaat denk ik nog steeds naar 5. Ben nog niet naar bouwmarkt geweest helaas dus voordat ik dat heb gedaan maak ik nog geen keus..
ik vind de laatste het mooist bij een wat strakkere babykamer gecombineerd. behang met roze rozen zou ik doen als de meubels en de stijl van de babykamer richting brocante gaat. En nummer 1 en de mintkleurige met bloemen is ook mooi met een romantische stijl.