Hallo allemaal! wij zitten tot nu toe al jaren bij Ziggo, maar ben een beetje aan het rondkijken wat er nog meer voor mogelijkheden zijn.... wij hebben nu een alles in een pakket en zijn zonder al te veel bellen al 70 euro p.m. kwijt... Dus nu is de vraag waar zitten jullie en hoe is jullie ervaring daar mee?
Ik lees ff mee. Wij zitten ook bij Ziggo en we zijn alles behalve tevreden. Wij gaan ook opzoek naar iets anders
Ziggo, 50 euro per maand. Wij hebben alles in 1 basis, en tv plus. Maar 70 euro per maand? Wat voor pakket heb je dan?
Ik had ziggo. Maar ben eigenlijk al jaren niet zo tevreden, omdat ons tv signaal bleef storen. Ook internet valt weg. Was allemaal niks aan te doen volgens Ziggo. We bleven voor het onderling gratis bellen met andere Ziggo klanten. Alleen dit willen ze nu laten vervallen. We hadden net een nieuw abbonnement afgesloten omdat we die korting wilde hebben. Daar is toen een heel topic over geweest. Dus we hadden eigenlijk een nieuw abbonnement maar we konden geen tablet krijgen maar wel korting. Ook goed. Alleen nu heeft Ziggo zelf hun voorwaarden gewijzigd en mag je kosteloos opzeggen door deze wijziging. We hebben nu Kpn genomen. Zijn 68 euro per maand kwijt en kunnen nu onbeperkt bellen naar mobiel en vaste telefoon. Dat scheelt enorm! Daarnaast krijgen we ook een kastje waar we tv programma's mee kunnen opnemen en terug kunnen zien. We betaalde bij Ziggo ook rond deze prijs en daar hadden we dit niet. Dus ik vind dit een betere actie Ziggo loopt nu af per 1 april en Kpn gaat op 21 maart in. Zo lapt het elkaar mooi over
Al jaren tele2. Eigenlijk nooit problemen en dus tevreden hierover. Wij betalen zo'n 40 euro per maand voor alles in 1 (tv, Internet, bellen). Wat ik ook ideaal vind is dat je gratis kinderseries kunt bekijken, zoals Nijntje. Dit vindt m'n dochter echt geweldig en het komt soms dus heel goed van pas
Mijn ouders hebben tele2 gehad, alleen maar ellende mee gehad. Storingen, foute betaalfacturen. Ja mijn ouders bellen iemand in japan Met ziggo geen problemen, en wij ook niet.
ziggo is Alles-in-1 Plus 53,95 p/m* en dan nog eens de belkosten naar evt. DUO en die kosten lopen snel op naar rond de 70 euro per maand. en dat terwijl ik alleen maar bel als het nodig is... en liever gewoon niet. mn zusje zit bij online en is daar tevreden over... maar ik zelf zat te denken aan of online of tele2.. dus vandaar de ervaringen gevraagd
Ik wil ook weg bij ziggo omdat ze t gratis bellen naar elkaar met ziggo er ook uit gaan gooien En we eigenlijk nooit bellen met de huis telefoon altijd onze mobiele Ik dacht ook aan online maar dat schijnt ook erg slecht te wezen
Ik zit bij Telfort. Heb alles in 1 pakket, plus gratis bellen naar vaste en mobiele nummers, en extra tv pakket voor 64 pm. Ben er wel tevreden over. Alleen moet regelmatig modem/digitale tv ontvanger resetten.
Hier UPC, altijd gewend geweest aan Ziggo maar die leveren niet op deze postcode, vandaar over. Ik vind het heerlijk! Uitgebreide pakket, gratis film 1 erbij ( was toen een actie) en ook nog extra kanalen (die kijk ik eigenlijk niet dus moet ik weer vanaf, history Channel kijk ik bijv. wel vaak maar dat zit standaard bij UPC). Die horizon box is ook super handig (reageert soms wel een beetje traag/vreemd op de afstandsbediening), alles komt daar vandaan dus geen losse modem meer en je computer kun je direct verbinden met je tv waardoor je films etc rechtstreeks vanaf je computer kunt kijken, werkt perfect!
UPC alles in 1 42,50 per maand. Als je onbeperkt wilt bellen betaal je 14 per maand extra maar wij bellen eigenlijk nooit met vast. Bevalt prima sinds ze was hebben gedaan aan de klantenservice(was een jaar geleden erg onkundig).
UPC en Ziggo gaan fuseren.. dus UPC gaat Ziggo worden. Zit bij UPC. Eigenlijk weinig problemen in de 12 jaar dat ik bij hun zit. Vind de prijzen ook goed 2 in 1 pakket gisteren laten afsluiten voor 40 p.m. Heb de vaste telefoon stop gezet.
Wij zitten bij vodafone thuis al 2 jaar, nog nooit problemen gehad. Geen storingen/foute rekeningen etc. We hebben ook tv,bellen,internet in 1 pakket en betalen 54,95. We kunnen 10 dagen terugkijken en veel series/films gratis bekijken.
Hier ook tele2 alleen hebben we geen bellen erbij. Daarvoor heb ik een simonly abo, ook bij tele2. Ik ben ook erg tevreden over hen, nooit geen storingen of andere problemen. Eind december een probleem gehad met mijn telefoonrekening, deze was volgens hun ruim 300,- terwijl ik een simonly van 18,- per maand heb. Dit hebben ze direct uit gezocht en binnen 5 dagen was het op gelost. De rekening klopte niet en moest gewoon 18,- betalen. Waar mensen werken worden ook wel eens fouten gemaakt, denk ik dan maar. Prima service en de prijzen zijn ook niet belachelijk duur. Wij betalen voor internet en interactieve tv 34,- per maand. Ik wilde eerst digitale tv, maar het kastje was op dat moment niet leverbaar, dus kreeg voor de zelfde maand prijs interactieve tv.
Hier Telfort 48 euro, inclusief opnemen pakket en tweede tv. Inmiddels ons tweede jaar contract bij hun na opnieuw weer een goed aanbod van hun kant heel tevreden dus
KPN alles in 1 via glasvezel, 50MB internet en interactieve tv voor 41,50. Zit ook dubbel kastje enzo bij voor 2e tv. We zaten bij Ziggo, WAARDELOOS! :x Sinds we alles bij KPN hebben geen problemen meer. En nog voordeel bij KPN is de familievoordeel. Wij hebben 10tje korting op mobiel abbo.
wij hebben ook ziggo en we betalen ruim 70 euro per maand! we zijn nu aan het rondkijken voor iets anders alleen is hier niet alles leverbaar. upc en tele2 kunnen al niet.
Hier vanaf Maart alles in 1 basis van KPN en zijn dan 52,50 per maand kwijt incl onbeperkt bellen 's avonds en in het weekend. Wij hebben al jaren internet van KPN en zijn er erg tevreden over. Omdat we nu een Smart tv hebben en we steeds meer kwijt zijn aan mobiele kosten hebben we besloten om dan maar een alles in 1 pakket te nemen. Omdat wij ook mobiel bellen via KPN krijgen we ook KPN compleet er gratis bij. Dus nog eens 45 extra tv zenders,gratis onderling bellen en dubbele mb's,belminuten en smsjes per maand.
Als Ziggo je wel goed bevalt kun je altijd bellen en om korting vragen.. Zo hebben wij vorig jaar 25% korting gehad op het internet! Gewoon bellen dat je denkt aan overstappen, maar dat ze misschien een leuke actie hebben. Nadeel is dan wel dat je na de korting nog een half jaar lid moet blijven. Maar als Ziggo je verder goed bevalt is dat het overwegen waard Wij kunnen in mei opzeggen en overwegen Telfort..