Wat ik in huis heb: Kaas, Pindakaas, Honing, Duo chocoladepasta, Normale chocoladepasta, Alle vormen van hagelslag die er bestaan (Vlokken, kleurtjes, puur, melk). Alle normale smaken van jam. Wat ik zelf eet: Varieert heel erg, daarom immens veel keuze. Kan zijn dat ik wekenlang alleen toast met roomboter eet, dan een week alleen jam en kaas, of dat ik dan een week lang pizza's eet s'middag's..
Nageltjes kaas.. serieus door de naam alleen al zou ik het dus niet hoeven eten. Word er gewoon nu al onpasselijk van (ik denk in beeldvorm)
Ik eet crackers en eet het liefste: filet american, leverkaas, spek, kiprollade, kipkerrie salade, kaas, pate, smeerworst, ham, gebraden gehakt, rosbief. Als ik een boterham eet dan het liefste met palingworst, hagelslag, nutella, of leverpastei...
Van alles maar toch vaak een wat vettere worst ivm aankomen. Ook croissants met roomboter en jam zijn hier favoriet. Of ragout op brood me wat peper. Oh en gewoon een gebakken ei
Fijn topic dit, ik ben altijd zo inspiratieloos haha. Ga morgen even boodschappen doen. Qua zoet beleg: pindakaas, jam, kokosbrood, gestampte muisjes, hagelslag. Qua hartig beleg, vega pate, kaas, ei in alle varianten, en soms vleeswaren. Vaak maak ik een tosti, met kaas, paprika en ui heerllijk.
Houmous, appelstroop, pesto, Philadelphia, brie, geitenkaas met rauwkost, gebakken ei en heel af en toe een kroketje. Vleeswaren op brood vind ik echt niet lekker en gewone kaas ook niet.
ik eet niet vaak brood. meestal brinta of cornflakes. maar als ik brood eet dan meestal met: ei en komkommer hagelslag puur banaan kipfilet
Leverkaas, salami, rosbief, filet american (dit alles nu niet of nauwelijks) (blik)boterhamworst, cornedbeef, oude kaas en dan ook echt oude kaas, pindakaas en pure hagelslag.
Wat ik vaak in huis heb, Pindakaas, pasta, hagelslag puur, melk en vruchten, gestampte muisjes, honing, bruine suiker, appelstroop, appel en peer stroop, smeerkaas, smeerworst en Gelderse gekookte worst en kaas. Maar we eten ook vaak gebakken, gekookt ei op brood en in het weekend halen we vaak een lekkere ham en soms nog wat salades.
Kaas, gril worst, smeerkaas, smeerleverworst, pindakaas, jam, vruchtenhagel, gestampte muisjes, kipfilet, runderrookvlees, ham, rosbief, filet american, gekookt of gebakken eitje, tonijn of eiersalade. En nou heb ik trek
Standaard wel in huis; Pindakaas, hagelslag, smeerworst, smeerkaas, belegen kaas, snijworst, aardbeienjam, appelstroop En soms; verschillende salades, komkommer (voor op de kaas), kipfilet, kruidenkaas
Met stip op 1: Nutella 's Ochtends vaak zoet, bovenstaande dus, soms hagelslag.. Bij de lunch altijd iets hartigs.. Kaas, vleeswaren.. In het weekend vaak rosbief of filet americain